Škoda Roomster Scout

foto Automobilka Škoda Auto zveřejnila 27. listopadu první snímky novinky Roomster Scout, která patří k vozům pro volný čas a může vyjet i mimo zpevněné silnice. Světová premiéra se uskuteční na autosalonu v německém Essenu a italské Boloni začátkem prosince. Uvedení na trh firma plánuje v březnu 2007.

Škoda Auto představila další verzi modelu Roomster. Nedávno představená Octavia Scout má vyšší světlost a pohon všech kol, Roomster Scout jde pouze v duchu designových úprav, nemá pohon všech kol.

Více individuality Od sériové verze se Roomster Scout liší především novými designovými prvky. Přední nárazník má výrazný střední díl s velkým otvorem pro přívod vzduchu k chladiči, po stranách na něj navazují dva díly, v nichž jsou integrované mlhové světlomety s Corner-designem. Díky preciznímu slícování působí nárazník celistvě. Na bocích vozu jsou plastové díly obložení dveří a nástavce lemů blatníků, záď zdobí efektní řešení nárazníku, jehož střední díl je lakovaný ve stříbrné barvě. Vnější rozměry vozu zvětšily jinak tvarované nárazníky a plastové doplňky dveří. Délka je větší o 14 mm, šířka narostla o 11 mm. Rozvor náprav 2617 mm zůstal zachován. Standardně se montují pneumatiky o rozměru 205/45 R16, na přání pak 205/40 R17. Automobilka Škoda Auto zveřejnila 27. listopadu první snímky novinky Roomster Scout, která patří k vozům pro volný čas a může vyjet i mimo zpevněné silnice. Světová premiéra se uskuteční na autosalonu v německém Essenu a italské Boloni začátkem prosince. Uvedení na trh firma plánuje v březnu 2007. Interiér atraktivnější Podobně jako exteriér, také interiér nepostrádá řadu kombinací barev a doplňků, které ho zatraktivňují. Interiér modelu Roomster Scout si zachovává prostornost a variabilitu díky systému VarioFlex. Navíc přidává originální designové provedení - sedadla jsou čalouněna látkou se vzorem jemné síťoviny, jejíž podklad tvoří světlý materiál. Stejné provedení je použito i na sedadlech vozu Octavia Scout. Horní část přístrojové desky má povrch z měkčeného plastu a je dostupná ve dvou barevných provedeních (Onyx/Onyx nebo Onyx/Silver). Na přání lze zvolit částečně kožený interiér Floss, kombinující látku, kůži a umělou kůži. Pod kapotou jen výkonnější čtyřválce Pro model Roomster Scout jsou určeny čtyři nejvýkonnější benzinové a naftové motory z modelové řady Roomster. Jde o zážehové čtyřválece 1,4 16V/63 kW a 1,6 16V/77 kW. Pro motor 1.4 16V je k dispozici také šestistupňová samočinná převodovka Tiptronic. Ze vznětových motorů je k dispozici tříválec 1,4 TDI PD/59 kW nebo čtyřválec 1,9 TDI PD/77 kW. Roomster Scout je v prodeji. Nejlevnější je model 1,4 16V/63 kW (429.900 Kč s DPH), nejdražší je model 1,9 TDI PD/77 kW (535.900 Kč s DPH). ŠKODA ROOMSTER SCOUT MOTOR, PŘEVODOVKA: V předu napříč uložený zážehový čtyřválec pohání přední kola. Zdvihový objem 1390 cm3, největší výkon 63 kW při 5000 1/min, největší točivý moment 132 N.m při 3800 1/min. Pětistupňová ručně řazená převodovka. ROZMĚRY: Vnější rozměry (délka/šířka/výška) 4219/1695/1650 mm, rozvor 2617 mm. Zavazadlový prostor 0,450/1,780 m.3 HMOTNOSTI: Pohotovostní/užitečná hmotnost 1160/515 kg. VÝKONY: Největší rychlost 169 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h za 13,0 s, kombinovaná spotřeba paliva 6,8 l/100 km. CENA: Nejlevnější verze: 429.900 Kč s DPH.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 10.09.2025 ČTK

Reklama

22°C

Dnes je středa 10. září 2025

Očekáváme v 03:00 13°C

Celá předpověď