"Jsme přesvědčeni o tom, že i jeden nový krok, který člověk zařadí do své každodenní rutiny, má ve výsledku velký význam. Ať už se jedná o úsporu elektřiny, šetření vodou nebo třídění odpadu, jakmile se krůčky milionů našich zákazníků sečtou, přinese to v našem okolí obrovskou změnu k lepšímu. Rádi bychom tímto naše zákazníky inspirovali a ukázali jim, co v jejich ekologických aktivitách třeba ještě schází," říká k nové kampani Barbora Líška Kratochvílová, ředitelka marketingu P&G pro Českou republiku.
Projekt bude mít za cíl vést a motivovat spotřebitele k odpovědnému a dlouhodobě udržitelnému chování se zaměřením na třídění obalových materiálů z výrobků z drogerie. Každý měsíc najdou čtenáři na webech www.rossmanninspiruje.cz nové tipy, jak tyto produkty správně recyklovat. Obsah bude připraven ve spolupráci s aplikací "Kam s ním" a společností EKO-KOM, neziskovou akciovou společností, která provozuje celorepublikový systém třídění, recyklace a využití obalového odpadu.
"V oblasti tématu udržitelnosti nejsme nováčky a snažíme se stejně jako naše mateřská společnost v Německu mimo svých obchodních aktivit přicházet spolu s našimi významnými obchodními partnery s projekty, které mají za cíl napříč generacemi šířit osvětu a přibližovat našim zákazníkům témata zaměřená na ochranu přírody. V našich drogeriích zákazníci najdou sortimenty zdravé výživy, přírodní kosmetiky, eko/bio produkty a tento ekologicky zaměřený projekt jen dále navazuje a doplňuje již to, co se snažíme jako ROSSMANN našim zákazníkům přinášet - krásnější život. A jak název této kampaně prozrazuje, každý z nás může svým dílem ke změně chování přispět a spoluovlivnit to, jaká bude budoucnost planety, ve které budou vyrůstat naše děti. Vážíme si dlouholeté spolupráce se společností Procter & Gamble a pevně věříme, že kampaň zaujme nejen naše zákazníky, ale celkově širokou veřejnost," říká k nové kampani Olga Stanley, manažerka komunikace společnosti ROSSMANN ČR.
O společnosti Procter & Gamble P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Její portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-dent®, blend-a-med®, Discreet®, Gillette®, Gillette Venus®, Head & Shoulders®, Herbal Essences®, Jar®, Lenor®, Naturella®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® a Tampax®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com
O drogerii ROSSMANN Druhý největší německý drogistický řetězec ROSSMANN provozuje v osmi evropských zemích více než 4 000 prodejen a zaměstnává více než 56 000 pracovníků. ROSSMANN v České republice je společný joint venture Dirk Rossmann GmbH Německo a A.S. Watson Hongkong. A.S. Watson je největší health & beauty retailer s celosvětovým obratem 17 miliard euro a počtem obchodů 15 000. V České republice má ROSSMANN více než 140 prodejen s ročním obratem téměř 4 miliardy Kč. ROSSMANN se řídí potřebami a přáními svých zákazníků. Společnost ROSSMANN jako jediná vyvinula výhradně digitální věrnostní program v aplikaci - ROSSMANN CLUB. Ve svých moderních prodejnách ROSSMANN nabízí zákazníkům vedle širokého a kvalitního sortimentu značkových produktů také výrobky vlastních značek ISANA, Babydream, enerBiO, Alterra, Ideenwelt /Svět nápadů/ a další. Výrobky privátních značek Alterra a enerBiO jako první v ČR získaly mezinárodní ocenění pečetí kvality GREEN BRANDS za udržitelné podnikání. ROSSMANN je rámci svého působení vedoucím na poli udržitelnosti, což dokládá i projekt ve vybraných prodejnách Drogerie bez obalu. Od r. 2009 společnost přerozdělila více než 58 mil. Kč na pomoc ohroženým dětem a rodinám v nouzi. Více informací naleznete na www.rossmann.cz.
O aplikaci "Kam s ním?" "Kam s ním?" je neziskový projekt spolku Ukliďme Česko. Radí, jak správně s nechtěnými věcmi naložit resp. kde lze legálně a v drtivé většině i bezplatně odevzdat jak běžný odpad z domácnosti, tak například prošlé léky, pneumatiky, vysloužilé elekto, baterie, světelné zdroje, velkoobjemový odpad, nebo třeba i odpady nebezpečné. Obsahuje i provozní doby sběrných středisek či míst zpětného odběru, včetně možnosti navigace na tato místa, která lze jednoduše vyhledat a zobrazit v mapě, která obsahuje celkem přes 50 000 odběrných míst a další budou průběžně přibývat.
Kontakt pro média: Hana Pazderková Hanka.Pazderkova@neopublic.cz
Reklama