Dokáží děti i dospělí v jednotlivých příspěvcích na sociálních sítích rozpoznat reklamu? Orientují se děti i jejich rodiče v tom, co a za jakým účelem jim autoři videí nebo fotografií na YouTube, Instagramu nebo Snapchatu předkládají ke zhlédnutí? Na to odpoví výsledky průzkumu veřejného mínění, který pro Fakultu sociálních věd zpracovala agentura IPSOS a na tiskové konferenci ve 13 hodin ho představí vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations FSV UK Denisa Hejlová. „Youtubeři představují relativně nový fenomén, kterému mnozí rodiče nerozumí a ani rozumět nechtějí,“ uvedla Hejlová. Katedra zároveň vedla vlastní výzkum názorů dětí ze základních škol a jejich rodičů.
PROTEXT VIDEO: TK FSV UK na téma Skrytá reklama a děti
Aktual.: 14.05.2018 01:41 Vydáno: 13.05.2018, 20:02
/
Reklama
Reklama
Čtěte také:
-
Soud bude rozhodovat o propuštění nejdéle vězněného Čecha
-
Rusko dále provokuje, spojenci v NATO zůstávají ve střehu, uvedl Lipavský
-
Velká ruská rafinerie v Kiriši hořela po útoku ukrajinských dronů
-
Češi postoupili přes USA do finálového turnaje Davisova poháru
-
Pracovníci útulku v USA skončili v nemocnici poté, co FBI v objektu pálila drogy
-
Na východě Polska vzlétly bojové letouny kvůli hrozbě ruských dronů
-
Policie prověřuje výhrůžku neznámého pachatele o otrávené vodě
-
Trump je připraven uvalit zásadní sankce na Rusko, pokud tak učiní státy NATO
Reklama
Právě zveřejněno
-
Rusko dále provokuje, spojenci v NATO zůstávají ve střehu, uvedl Lipavský
-
Puškař Přívratský ovládl třípolohovou střelbu na SP v Číně
-
Soud bude rozhodovat o propuštění nejdéle vězněného Čecha
-
Roste zájem o podzimní letenky, turisty láká exotika
-
Velká ruská rafinerie v Kiriši hořela po útoku ukrajinských dronů
-
Češi postoupili přes USA do finálového turnaje Davisova poháru
ISSN: 1213-5003 © Copyright 14.09.2025 ČTK