Řadu inovativních technologií vestavěla francouzská prémiová značka DS do koncepčního vozu DS E-Tense Performance.
Konstruktéři využili poznatky získané závodním týmem ve Formulie E. Karosérie je tedy vyrobena z karbonu a také podvozek je v podstatě převzatý z tohoto závodního vozu.
Auto pohání dva elektromotory s celkovým výkonem 600 kW (815 koňských sil). Více výkonu je určeno pro zadní kola (350 kW), zbytek připadá na předek.
Jednou z hlavních předností tohoto vozu je fakt, že automobil dokáže díky ohrmomujícímu rekuperačnímu výkonu 600 kW, což je stejná hodnota jako ta určená pro pohon, zpomalovat v drtivé většině situací bez zapojení klasických brzd. Těmi ale auto “pro strýčka příhodu” také disponuje.
Právě kvůli možnosti maximálního využití získané rekuperační energie vyvinula společnost DS s dalšími technologickými partnery baterii s unikátním chemickým složením a systémem ponorného chlazení článků. Všechny zmíněné technologie chce značka DS využít v budoucích sériových modelech.
Než se tak ale stane, budou konceční vůz testovat na závodních okruzích a běžných silnicích testovat závodní jezdci Jean-Éric Vergne a António Félix da Costa, Oba již v minulosti získali mistrovské tituly v seriálu Formule E.