Elektromobil DS No 8, který má tvar karosérie na pomezí sedanu a SUV, se začal nabízet na českém trhu. Nejlevnější provedení lze pořídit za 1 590 000 Kč.
Na délku toto auto, které využívá i současný francouzský prezident, měří 4 834 milimetrů, výška je 1574 milimetrů a rozvor dosahuje 2904 milimetrů. Jeho vzhled je nezaměnitelný například i díky prosvětlené přídi nebo zadním světlometům, jejichž paprsky se rozbíhají do tří stran.
Na eleganci autu dodává také dvoubarevná karosérie, když horní část je vždy černá. Kdo chce, může si touto barvou nechat nalakovat nejen střechu, ale také kapotu.
Základní verze má v podlaze zabudovanou baterii s kapacitu 74 kWh, dražší pak nabídne zásobu elektřiny 97,2 kWh. Dobíjet lze výkonem do 160 kW.
Varianta s větší baterií a s pohonem pouze přední náprav (v nabídce je také možnost pohonu 4x4) ujede na jedno nabití 707 kilometrů v režimu WLTP.
Nejslabší motorizace disponuje výkonem 216 koní, prostřední 245 a nejsilnější 350. S tou lze docílit zrychlení z klidu na stokilometrovou rychlost během 5,4 sekundy. Maximální rychlost je ale vždy omezena na 170 kilometrů v hodině.
Dominantou interiéru je široký centrální displej a hlavně volant se čtyřmi pravidelně rozmístěnými rameny. Součástí výbavy můžou být například ventilovaná a masážní sedadla. Na krk předním pasažérům fouká teplý vzduch. Tato funkce bývala dosud dostupná pouze v některých kabrioletech. V segmentu vozů s pevnou střechou se jedná o novinku.
Nejluxusnější výbava nese označení po spisovateli Julesi Verneovi a motivy připomínající jeho díly jsou třeba i na palubní desce. Skvělý zvuk zajistí čtrnáct reproduktorů od výrobce Focal. Některé z nich jsou umístěné dokonce i ve stropě. O komfortní jízdu se zase postará adaptivní odpružení reagující na informace o stavu vozovky zasílané řídící elektronice z objektivu přední kamery.