V současnosti automobilky Peugeot (a spolu s ní také spřízněné Citroën, DS či Peugeot) využívají pro své elektromobily podvozkové platformy vyvinuté původně hlavně pro modely se spalovacími motory. To by se mělo v budoucnosti změnit, jak prozrazují informace o koncepčním voze Peugeot Inception, který se představil v Las Vegas na veletrhu spotřební elektroniky CES.
Tyto platformy budou celkem čtyři. Vůz Inception využívá tu s označením STLA Large. Je schopná zabudování baterie s kapacitou 100 kWh, která společně s dalšími řešeními v oblasti techniky a aerodynamiky umožní dojezd 800 kilometrů na jedno nabití.
Elektrická soustava v tomto a dalších vozech by měla pracovat s napětím 800 Voltů, což samozřejmě náležitě sníží doby potřebné k dobíjení baterie. Údajně pouze při použití rychlonabíječky se stejnosměrným proudem získat za jedinou minutu dojezd na příští tři desítky kilometrů.
Zatímco dosud měly elektromobily Peugeot vždy poháněnu pouze jednu nápravu (přední), nová platformy umožní využití motorů na obou nápravách. Auto tak získá pohon všech kol. Kombinovaný výkon by mohl činit až 680 koňských sil a zrychlení z nuly na sto přibližně tři sekundy.
Současně na této studii Peugeot prezentuje další nové technologie. Například volant, který už nebude fyzicky spojen s přední nápravou nebo obrazovka zapuštěná do bočních dveří. Na ní se budou promítat nejrůznější informace. Například o stavu nabití baterie nebo vítací či rozlučkové fráze.