Když pomáháš #zlasky, není co řešit

foto

Kofola distribuuje zdarma pitný režim 1. linii, podporuje výrobu ochranných pomůcek i nedostatkových dezinfekcí a originálním způsobem reaguje na současné dění i ve své komunikaci. Hrdiny televizního spotu oblékla ze dne na den do povinných roušek.

Fotogalerie

Vnést do společnosti v těchto dnech trochu dobra a lásky se rozhodla společnost Kofola. Začala zdarma dodávat pitný režim hrdinům v první linii, podpořila své zaměstnance, aby šili roušky, ale také upravila výrobu v Krnově tak, aby mohla zdarma zajistit nedostatkovou dezinfekci pro své okolí.

„Vzájemná sounáležitost je nyní potřeba víc než kdy jindy. Proto jsme se rozhodli inspirovat ostatní, abychom společně ukázali, kolik lásky nás i v těchto dnech obklopuje,“ vysvětluje Jannis Samaras, generální ředitel skupiny Kofola.

Vznikla microsite zlaskykofola.cz, na kterou se propisují všechny „láskočiny“, do kterých se nejen firma, ale i kdokoliv další zapojí a umístí je na sociální sítě s hashtagem #zlasky. I na tomto webu vyzývá Kofola veřejnost, aby se o případnou nezištnou pomoc pro potřebné přihlásila.

Kofola dokázala bryskně zareagovat na současnou potřebu lidí chránit sebe i své okolí i tím, že hrdiny svého nového televizního spotu oblékla doslova přes noc do digitálních roušek. David Suda, kreativní ředitel agentury WMC Grey, která se výrobě TV spotu podílela, k tomu říká: „Přijít s odvážnou myšlenkou a vytvořit ze dne na den něco hodnotnějšího než jen kampaň jsme si natrénovali už s nedávným hackathonem. A tuto schopnost zareagovat okamžitě na aktuální dění a pomoci tak komunikovat podstatné věci jsme zúročili nyní i s Kofolou.”

Díky půl milionu fanoušků se facebook Kofoly stal přirozenou komunikační platformou. Právě zde se Kofola snaží šířit pozitivní emoce. Premiéry se tak zde dočkala například píseň Láskaranténa, kterou pro Kofolu složila dívčí skupina Trio Viro. Ta si bere za úkol připomenout lidem, že lásku nezastaví ani čtyři stěny, a vyzývá k tomu, aby lidé nepropadali trudomyslnosti a měli se stále rádi. V nejbližší době spustí Kofola instagramový filtr, díky kterému se lidé budou moci zahrnovat polibky, aniž by se vystavovali riziku nákazy.

U aktivit na pomoc potřebným vše začalo a činy #zlasky Kofola zdaleka nekončí. Nyní se začíná soustředit na další ohrožené cílové skupiny, například na své gastro zákazníky. Připojila se k iniciativě Zachraň hospodu (www.zachranhospodu.cz), jejímž cílem je podpořit prozovovatele restauračních zařízení v době, kdy jsou všechny podniky z nařízení vlády zavřené. Aktivně jim pomáhá i s přípravou na restart podnikání.

O Kofole

Společnost Kofola ČeskoSlovensko je jeden z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů s devíti výrobními závody na pěti evropských trzích. Celkově skupina Kofola zaměstnává téměř 2000 lidí.

Do produktového portfolia společnosti v Česku a na Slovensku patří tradiční kolový nápoj s originální recepturou Kofola, pramenitá voda Rajec, řada sirupů Jupí, hroznový nápoj Vinea, dětské nápoje Jupík, energetický nápoj Semtex a další tradiční československé značky Chito, Top Topic a Citro Cola. Nejnovějším přírůstkem je slovenská minerální voda Kláštorná Kalcia.

V licenci vyrábí a distribuuje Royal Crown Colu a Oranginu. V únoru roku 2013 se Kofola stala výhradním distributorem značek Evian a Badoit pro Českou a Slovenskou republiku a v říjnu 2013 oficiálním distributorem tradiční minerální vody z léčivého zdroje Vincentka pro české maloobchody a gastronomii. Od začátku roku 2015 Kofola exkluzivně distribuuje v České republice a na Slovensku produkty společnosti Rauch.

Do skupiny Kofola patří také síť UGO, která v ČeskoSlovensku provozuje 80 UGO Freshbarů a Salaterií. V roce 2015 se členem skupiny stala slovinská společnost Radenska, v roce 2017 polský výrobce ovocných a bylinných produktů Premium Rosa, o rok později pak LEROS, tradiční český výrobce směsí z léčivých rostlin. Loni obohatila tento voňavý pilíř Skupiny Kofola společnost Espresso, která už přes dvacet let přináší na český trh nejen špičkovou kávu Café Reserva, ale i prémiové cejlonské čaje DILMAH a tomu odpovídající servis a kulturu. Zatím poslední akvizicí společnosti Kofola se stal výrobce řemeslných limonád a ciderů F. H. Prager.

Reklama
Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2020 ČTK

Reklama

29°C

Dnes je úterý 11. srpna 2020

Očekáváme v 23:00 22°C

Celá předpověď