Kofola distribuuje zdarma pitný režim 1. linii, podporuje výrobu ochranných pomůcek i nedostatkových dezinfekcí a originálním způsobem reaguje na současné dění i ve své komunikaci. Hrdiny televizního spotu oblékla ze dne na den do povinných roušek.
Vnést do společnosti v těchto dnech trochu dobra a lásky se rozhodla společnost Kofola. Začala zdarma dodávat pitný režim hrdinům v první linii, podpořila své zaměstnance, aby šili roušky, ale také upravila výrobu v Krnově tak, aby mohla zdarma zajistit nedostatkovou dezinfekci pro své okolí.
„Vzájemná sounáležitost je nyní potřeba víc než kdy jindy. Proto jsme se rozhodli inspirovat ostatní, abychom společně ukázali, kolik lásky nás i v těchto dnech obklopuje,“ vysvětluje Jannis Samaras, generální ředitel skupiny Kofola.
Vznikla microsite zlaskykofola.cz, na kterou se propisují všechny „láskočiny“, do kterých se nejen firma, ale i kdokoliv další zapojí a umístí je na sociální sítě s hashtagem #zlasky. I na tomto webu vyzývá Kofola veřejnost, aby se o případnou nezištnou pomoc pro potřebné přihlásila.
Kofola dokázala bryskně zareagovat na současnou potřebu lidí chránit sebe i své okolí i tím, že hrdiny svého nového televizního spotu oblékla doslova přes noc do digitálních roušek. David Suda, kreativní ředitel agentury WMC Grey, která se výrobě TV spotu podílela, k tomu říká: „Přijít s odvážnou myšlenkou a vytvořit ze dne na den něco hodnotnějšího než jen kampaň jsme si natrénovali už s nedávným hackathonem. A tuto schopnost zareagovat okamžitě na aktuální dění a pomoci tak komunikovat podstatné věci jsme zúročili nyní i s Kofolou.”
Díky půl milionu fanoušků se facebook Kofoly stal přirozenou komunikační platformou. Právě zde se Kofola snaží šířit pozitivní emoce. Premiéry se tak zde dočkala například píseň Láskaranténa, kterou pro Kofolu složila dívčí skupina Trio Viro. Ta si bere za úkol připomenout lidem, že lásku nezastaví ani čtyři stěny, a vyzývá k tomu, aby lidé nepropadali trudomyslnosti a měli se stále rádi. V nejbližší době spustí Kofola instagramový filtr, díky kterému se lidé budou moci zahrnovat polibky, aniž by se vystavovali riziku nákazy.
U aktivit na pomoc potřebným vše začalo a činy #zlasky Kofola zdaleka nekončí. Nyní se začíná soustředit na další ohrožené cílové skupiny, například na své gastro zákazníky. Připojila se k iniciativě Zachraň hospodu (www.zachranhospodu.cz), jejímž cílem je podpořit prozovovatele restauračních zařízení v době, kdy jsou všechny podniky z nařízení vlády zavřené. Aktivně jim pomáhá i s přípravou na restart podnikání.