Kromě avizovaných osobních elektromobilů řady Ioniq, která by měla v příštích letech čítat kromě již vyráběné “pětky” také “šestku” a “sedmičku” (vůz s menším číslem bude sedanem, větší naopak klasickým SUV) rovněž menší elektromobil.
“Budeme muset reagovat na avizované plány konkurentů. Například Stellantis již takové auta nabízí, v přípravě jsou modely značek koncernu Volkswagen a koncernu Renault-Nissan,” uvedl pro portál Autonaelektřinu.cz dobře informovaný zdroj z automobilky, který ale v této souvislosti nemůže být jmenován.
Současně chce korejská značka dále akcentovat svůj vývoj v oblasti vodíkových palivových článků a nabídnout tento pohon pro své další automobily. Jako druhá v pořadí (po již prodávaném SUV Nexo) by měla na řadu přijít užitková varianta odvozená od osobního velkoprostorového automobilu Staria.
Značka také zatím řeší, jaká bude budoucnost modelu Hyundai Kona Electric, které se pro evropské zákazníky vyrábí v tuzemské továrně v Nošovicích. Momentálně má totiž tento menší a v řadě parametrů horší elektromobil cenovku položenou velmi blízko špičkovému produktu Ioniq 5. Rozhodnutí by mělo padnout během příštích měsíců.