Praha 27. listopadu 2025 (PROTEXT) - Marketingové agentury zvládají klientské projekty, když ale dojde na vlastní řízení, narážejí na nedostatek času, chybějící systematičnost a rezervy ve finančním plánování. Vyplývá to z průzkumu mezi 52 českými agenturami, který v říjnu 2025 realizoval tým Caflou, all-in-one systému pro malé firmy.
Hlavní zjištění:
- Agentury využívají 5+ nástrojů s náklady přes 5 000 Kč měsíčně.
- 71 % neautomatizuje přenos dat mezi systémy.
- Sledují cash flow, ale 42 % ho neplánuje dopředu.
- V 65 % agentur chybí jasně dané a dlouhodobě vylepšované procesy.
- Na majitelích stojí obchod i řízení financí a procesů.
- Za největší slabinu považují efektivitu a vlastní marketing.
- Ostatním vzkazují: specializujte se a využívejte technologie naplno.
„Průzkum ukázal, že když si agentury najdou víc času na své vlastní řízení, plánování a rozvoj, mohou získat výraznou konkurenční výhodu,“ říká Petr Macek z Caflou.
Výsledky průzkumu: https://www.caflou.cz/vysledky-pruzkumu-o-rizeni-marketingovych-agentur-co-funguje-a-co-je-trapi
Zdroj: Caflou















