Výdaje na cloudové služby v České republice v roce 2019 dosáhly podle údajů společnosti IDC hodnoty 433,1 milionu dolarů. Téměř 90 procent z celkového obratu připadá na veřejné cloudové služby. Mezi nimi dominuje typ služby SaaS - software jako služba (74,2 %), následují infrastruktura jako služba (14,1 %) a platforma jako služba (11,7 %).
Nejvíce využívaná služba typu SaaS umožňuje uživatelům připojit se k aplikacím on-line a používat je přes internet. Obvyklými příklady jsou e-mail, kalendáře a v posledních letech také obchodní, ekonomické a účetní systémy.
Dostupnost především
Důvodem, proč stále více malých a středních firem využívá firemní agendy formou on-line řešení, je zejména skvělá dostupnost. V podstatě vám stačí si sednout k počítači, připojit se do systému a začít pracovat. Ale pozor, i v on-line řešeních jsou rozdíly. U některých systémů je nutné pro připojení nejprve instalovat na pc obslužný software nebo přistupovat k systému přes vzdálenou plochu. Pokud chcete být skutečně nezávislí, vyberte si systém, který nabízí práci jen pomocí internetového prohlížeče. V takovém případě je jedno z jakého zařízení se připojujete (pc, notebook, tablet, mobil) a nezáleží ani na operačním systému – Windows, MacOS, Linux, Android.
Osvědčené řešení za rozumné peníze
Typickým představitelem je on-line systém WAK INTRA, řešení s dvacetiletou tradicí, které minimalizuje nároky na technické zázemí a provoz. Funguje stejně jako internetové bankovnictví.
Systém lze pořídit v různých variantách podle toho, jaké činnosti ve firmě řešíte a to už od 250Kč / měs. Za tuto cenu si kromě licence pořizujete také:
- vždy legislativně aktuální systém + upgrade nových funkcí
- spolehlivý home-office bez dalšího software a nákladů
- možnost upravovat počty licencí každý měsíc dle potřeby
- bezpečné zálohování dat několikrát denně
- minimalizaci nákladů a investic na správu vlastních IT prostředků souvisejících s provozem informačního systému
Očekávané funkce i něco navíc
Kromě standardních obchodních a ekonomických agend nabízí systém WAK INTRA i další rozšiřujíci moduly pro autoservisy a firmy zabývající se servisní činností obecně nebo pro agentury poskytující služby v oblasti cestovního ruchu.
Napojení na aplikace třetích stran usnadňuje evidenci informací a komunikaci mezi partnery. K dispozici máte napojení na ARES, státní správu, spediční firmy nebo podporu formátů EDI či ISDOC.
Všechny zmiňované funkce lze vyzkoušet v plné demo verzi systému.
Vynikají podpora vás vždy podrží
V rámci pronájmu je poskytována uživatelská podpora formou telefonního nebo e-mailového hot-line, individuální či skupinové školení , asistence při provozu či metodické poradenství. Vše dle potřeb každého.