Podnikání je dílem administrativa obchodních, finančních a ekonomických dat. Správa těchto dat si nárokuje jisté síly, znalosti a prostředky.
Jedno české přísloví praví: Sdílená starost je poloviční starost a dnešní doba je sdílení nakloněná. V mnohých případech zápis zakázek, vystavení faktur a pokladních dokladů včetně EET realizuje sám podnikatel v rámci své firmy pomocí vlastních sil a prostředků.
Správu ekonomických dat s výhodou přenechá odborníkům. Účetní firma vloží do spolupráce znalosti, síly a prostředky zajišťující administraci všech účetních a daňových pravidel. Zde také platí - za pomoci vlastních sil a prostředků.
Tato kooperace je dnes běžným scénářem, který má ovšem své limity. Každý z účastníků používá vlastní softwarové prostředky, dochází k opakované manipulaci s daty, vzájemná dostupnost dat není on-line a sdílení informací vyžaduje vzájemnou součinnost stejně jako předávání dat. Každý musí udržovat svůj informační systém včetně zabezpečení, aktualizací a zálohování.
Tyto limity je možné odstranit sdílením společného informačního systému. Pokud je navíc sdílený systém poskytován profesionálním dodavatelem služby, je podnikatel i účetní firma v roli uživatele bez všech starostí, které vyplývají z provozu takového systému.
Existuje řešení s dvacetiletou tradicí, které minimalizuje nároky na technické zázemí a provoz – internetový on-line systém WAK INTRA. Funguje stejně jako internetové bankovnictví. Se všemi doklady a bohatými funkcemi lze po přihlášení pracovat bez jakékoliv instalace odkudkoliv a v libovolném počtu uživatelů. Vhodným nastavením přístupových práv lze jednotlivým uživatelům vymezit jejich pracovní prostor.
Počítač, tablet nebo mobil? Vaše zařízení je pouze prostředek zajišťující přístup k systému nezávisle na Windows, Linux, Android nebo Mac. Provoz systému je poskytován jako komplexní služba, včetně všech softwarových, legislativních a bezpečnostních aktualizací a profesionálního zálohování.
Výhody a přínosy WAK INTRA pro podnikatele:
- využití bez instalace
- dostupnost nezávisle na lokalitě a čase (365,7,24)
- aktualizace WI v rámci služby
- software jako služba - jasné náklady
- home-office bez dalšího software a nákladů
- administrace zakázek, faktur, pokladních dokladů + EET, příkazů k úhradě a bankovních výpisů, skladů
- informace – okamžitý aktuální stav pohledávek a závazků - saldo, dostupnost platební morálky zákazníků, kontrola na údaje ARES, stavy pokladen a skladů
- nezávislá dostupnost výsledků – přístup k výsledkům hospodaření (rozvaha výsledovka) bez součinnosti účetní firmy
- zálohovaná data
- minimalizace nákladů a investic na správu vlastních IT prostředků souvisejících s provozem a zabezpečením informačního systému
Výhody a přínosy WAK INTRA pro účetní firmu:
- využití bez instalace
- dostupnost nezávisle na lokalitě a čase (365,7,24)
- aktualizace WI v rámci služby
- software jako služba - jasné náklady
- home-office bez dalšího software a nákladů
- primární doklady faktur, pokladen, výpisů, skladů bez pracného pořizování
- možnost průběžného zpracování účetní evidence bez organizovaného předávání dat
- administrace účetních záznamů, realizace výkazů a hospodářských výsledků
- informace – sdílený stav pohledávek a závazků - saldo
- nezávislá dostupnost výsledků – přirozený přístup k výsledkům hospodaření (rozvaha výsledovka)
- zálohovaná data
- minimalizace nákladů a investic na správu vlastních IT prostředků souvisejících s provozem a zabezpečením informačního systému
Sdílená starost je třetinová starost!