Sdílená starost je třetinová starost

foto Žena u počítače - ilustrační foto

Podnikání je dílem administrativa obchodních, finančních a ekonomických dat. Správa těchto dat si nárokuje jisté síly, znalosti a prostředky.

Jedno české přísloví praví: Sdílená starost je poloviční starost a dnešní doba je sdílení nakloněná. V mnohých případech zápis zakázek, vystavení faktur a pokladních dokladů včetně EET realizuje sám podnikatel v rámci své firmy pomocí vlastních sil a prostředků.

Správu ekonomických dat s výhodou přenechá odborníkům. Účetní firma vloží do spolupráce znalosti, síly a prostředky zajišťující administraci všech účetních a daňových pravidel. Zde také platí - za pomoci vlastních sil a prostředků.

Tato kooperace je dnes běžným scénářem, který má ovšem své limity. Každý z účastníků používá vlastní softwarové prostředky, dochází k opakované manipulaci s daty, vzájemná dostupnost dat není on-line a sdílení informací vyžaduje vzájemnou součinnost stejně jako předávání dat. Každý musí udržovat svůj informační systém včetně zabezpečení, aktualizací a zálohování.

Tyto limity je možné odstranit sdílením společného informačního systému. Pokud je navíc sdílený systém poskytován profesionálním dodavatelem služby, je podnikatel i účetní firma v roli uživatele bez všech starostí, které vyplývají z provozu takového systému.

Existuje řešení s dvacetiletou tradicí, které minimalizuje nároky na technické zázemí a provoz – internetový on-line systém WAK INTRA. Funguje stejně jako internetové bankovnictví. Se všemi doklady a bohatými funkcemi lze po přihlášení pracovat bez jakékoliv instalace odkudkoliv a v libovolném počtu uživatelů. Vhodným nastavením přístupových práv lze jednotlivým uživatelům vymezit jejich pracovní prostor.

Počítač, tablet nebo mobil? Vaše zařízení je pouze prostředek zajišťující přístup k systému nezávisle na Windows, Linux, Android nebo Mac. Provoz systému je poskytován jako komplexní služba, včetně všech softwarových, legislativních a bezpečnostních aktualizací a profesionálního zálohování.

 

Výhody a přínosy WAK INTRA pro podnikatele:

  • využití bez instalace
  • dostupnost nezávisle na lokalitě a čase (365,7,24)
  • aktualizace WI v rámci služby
  • software jako služba - jasné náklady
  • home-office bez dalšího software a nákladů
  • administrace zakázek, faktur, pokladních dokladů + EET, příkazů k úhradě a bankovních výpisů, skladů
  • informace – okamžitý aktuální stav pohledávek a závazků - saldo, dostupnost platební morálky zákazníků, kontrola na údaje ARES, stavy pokladen a skladů
  • nezávislá dostupnost výsledků – přístup k výsledkům hospodaření (rozvaha výsledovka) bez součinnosti účetní firmy
  • zálohovaná data
  • minimalizace nákladů a investic na správu vlastních IT prostředků souvisejících s provozem a zabezpečením informačního systému

 

Výhody a přínosy WAK INTRA pro účetní firmu:

  • využití bez instalace
  • dostupnost nezávisle na lokalitě a čase (365,7,24)
  • aktualizace WI v rámci služby
  • software jako služba - jasné náklady
  • home-office bez dalšího software a nákladů
  • primární doklady faktur, pokladen, výpisů, skladů bez pracného pořizování
  • možnost průběžného zpracování účetní evidence bez organizovaného předávání dat
  • administrace účetních záznamů, realizace výkazů a hospodářských výsledků
  • informace – sdílený stav pohledávek a závazků - saldo
  • nezávislá dostupnost výsledků – přirozený přístup k výsledkům hospodaření (rozvaha výsledovka)
  • zálohovaná data
  • minimalizace nákladů a investic na správu vlastních IT prostředků souvisejících s provozem a zabezpečením informačního systému

 

Sdílená starost je třetinová starost!

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2020 ČTK

8°C

Dnes je pondělí 23. listopadu 2020

Očekáváme v 19:00 3°C

Celá předpověď