Vzhled koncepčního vozu Oli, který představila značka Citroën, působí hodně netradičně. Například i lidi s velmi malým povědomím o aerodynamice napadne, že kolmé čelní sklo asi nebude mít příznivý vliv na snižování spotřeby.
Jenže, designéři si něco takového mohli dovolit, protože z tohoto produktu nevznikne sériově vyráběné auto.
Nejdůležitějším sdělením, které z projektu Oli vyplývá, je důraz na nízkou hmotnost. Přestože má v podlaze vysokonapěťovou baterii s kapacitou 40 kWh, hmotnost se podařilo udržet pod hranicí jedné tuny.
I díky tomu může vozítko na jedno nabití překonat vzdálenost 400 kilometrů, přičemž maximální rychlost je 110 kilometrů v hodině.
To, že je Oli na poměry elektromobilů, lehký, je dosaženo také použitými řešeními v interiéru. Například v něm nejsou žádné obrazovky, protože příslušné údaje si může uživatel zobrazovat na svém mobilním telefonu.
Ovladačů je také naprosté minimum a třeba opěradla sedaček jsou z jednoho kusu proděravělého plastu.