Katalog náhradních dílů, který se dostal mezi fanoušky značky, přináší zajímavé obrázky odhalující použitou techniku elektrického tahače.
Je z nich jasně patrné, že bateriový komplet je umístěn ve spodní části kabiny řidiče. Skládá se z celkem devíti modulů. To rozhodně platí o verzi, která má homologovaný dojezd 800 kilometrů. Přestože oficiálně automobilku celkovou kapacitu bateriového celku automobilka nezveřejnila, na základě údajů o spotřebě lze předpokládat kapacitu přibližně 850-900 kWh.
Tesla ale připravuje také verzi s dojezdem kolem 500 kilometrů, která pravděpodobně dostane méně modulů.
Z obrázku není zcela jasné, zda všechny moduly mají stejnou velikost a tudíž kapacitu. Není vyloučeno, že ty uložené uprostřed jsou o něco menší.
Ještě zajímavější jsou schémata vysvětlující pohonný systém. Na dvou zadních nápravách jsou namontovány tři pohonné elektromotory. Dva se nalézají na té, která je více vpředu a mají na starosti akceleraci a vypomáhají s pohonem například ve stoupáních.
Naopak ten zadní slouží k udržování vozidla v pohybu při jízdě konstantní rychlostí.
Celková hmotnost plně naložené Tesly Semi činí 37 195 kilogramů. Baterii by mělo jít nabíjet výkonem přesahujícím hranici 1000 kW.