Již jedenáct procent celkové produktové řady společnosti Bridgestone EMIA (evropská divize) jsou v současnosti pneumatiky pro elektromobily. Přitom ještě před dvěma roky to byly pouhá čtyři procenta. Za další tři roky se pak podle má podle současných předpokladů podíl zvýšit na více než dvacet procent.
Bridgestone se v tiskové zprávě chlubí, že letos si již polovina z 10 největších výrobců elektromobilů na světě vybralo pro svá vozidla dodávky pneumatik Bridgestone a stejně tak 50 % z 10 nejprodávanějších elektromobilů v Evropě bylo vybaveno pneumatikami Bridgestone vyráběnými na zakázku.
Na vývoj pneumatik pro elektrická vozidla vynakládá společnost Bridgestone více než třicet procent svých výdajů.
Při výrobě se pak používají unikátní technologie. Například technologie ologic prodlužuje dojezd na jedno nabití. Techsyn pak zpomaluje opotřebení pneumatiky, snižuje její valivý odpor a současně z dlouhodobého hlediska minimalizuje spotřebu surovin.
Dále je tu B-Silent pro snížení hlučnosti pneumatik a Enliten, který snižuje valivý odpor pneumatiky až o 30 % a hmotnost až o 20 %,
Vývojáři Bridgestone také museli brát v úvahu vyšší hmotnost elektromobilů v porovnání s auty s konvenčními pohony. Bridgestone proto v partnerství s výrobci automobilů vyvíjí pneumatiky kategorie HL (High Load) s vyšší nosností.
Speciálně vyvinuté pneumatiky Bridgestone pro elektromobily nesou od letošního roku označení EV. To potvrzuje, že pneumatiky absolvovaly přísné testy a byly schváleny výrobcem příslušného automobilu.
Na pneumatikách Bridgestone jezdí v současnosti mimo jiné modely Mercedes-Benz EQA a EQB, BMW i3, Fiat 500 EV, Nissan LEAF a Volkswagen ID.3 a ID.4.