Poměrně výrazně se nyní, čtyři roky od uvedení aktuální generace Peugeotu 2008, mění design tohoto menšího rodinného crossoveru. Změny se dotýkají také jeho plně elektrická verze, která má označení e-2008.
Od původního provedení se modernizovaný vůz pozná snadno, díky trojici svislých světelných „drápů“ v předních rozích karosérie, které plní roli denního svícení. Tento typický motiv značky je teď rovněž v zadních světlech. Auto teď působí agresivněji. Především zásluhou širší masky chladiče a rovněž širšího výřezu ve spodní části nárazníku.
Ovšem podstatnější jsou změny v technice. Do útrob automobilu se dostává o patnáct procent výkonnější elektromotor. Výkon nyní dosahuje 115 kW (156 koňských sil). Kapacita baterie se zvýšila 50 na 54 kWh. Obě změny se zasloužily o poměrně významné navýšení dojezdu. Nyní tak Peugeot e-2008 ujede na jedno nabití místo dřívějších 345 kilometrů už 406. Pochopitelně se jedná hodnoty v měřícím homologačním cyklu WLTP.
Baterii lze nabíjet sériově dodávanou palubní dobíječkou s výkonem 7,4 kWh, za příplatek je pak k mání jedenáctikilowattová.
U stojanů s rychlým nabíjením stejmosměrným proudem lze využít výkon až 100 kW. Ten umí doplnit energii do baterie původních 10 na 80 procent během třiceti minut. Z wallboxu se auto na sto procent dobíjí 4 hodiny a 40 minut z domácí zesílené zásuvky (výkonem 3,2 kWh) více než jedenáct hodin.