PepsiCo představila tři limitované edice plechovek Pepsi pro EXPO 2020

foto

Americká nápojová společnost PepsiCo uvedla na trh první ze série svých produktů se značkou EXPO 2020. Tři limitované edice plechovek s jejím nejslavnějším nápojem zobrazují tři témata světové výstavy: Udržitelnost, Mobilitu a Příležitost.

Designy plechovek jsou barevně odlišeny a každý symbolizuje jedno z dílčích témat EXPO 2020. „Přestože všechny tři podoby sjednocuje kruhový tvar představující metaforický pohled do budoucnosti, obrazem jsou odlišeny tak, aby symbolizovaly témata EXPO 2020, tedy Udržitelnost, Mobilitu a Příležitost,“ uvedl hlavní designér Mauro Porcini.

Výtvarné ztvárnění se neomezuje jen na samotné nápoje, ale ponese ho také flotila nákladních automobilů, která je bude na trhy dodávat.

Do prodeje půjdou v několika zemích Blízkého východu, severní Afriky a Asie. Prvním trhem se v prosinci stanou Spojené arabské emiráty.

Jde o první ze série nápojů a občerstvení, které společnost PepsiCo představí. Do portfolia amerického producenta kromě Pepsi patří rovněž značky jako Gatorade, Tropicana, Lays nebo Quaker. Jak prohlásil Eugene Willemsen, generální ředitel PepsiCo pro oblast Afriky, Blízkého východu a jižní Asie, uvedení nových plechovek je „jen začátek účasti PepsiCo na největší světové show“.

Plechovky Pepsi beze zbytku naplňují ekologické cíle světové výstavy, v souladu se závazky k udržitelnosti jak světové výstavy EXPO 2020, tak společnosti PepsiCo. Vyrobeny jsou ze stoprocentního hliníku a jsou plně recyklovatelné. PepsiCo plánuje, že do roku 2025 bude veškerý obalový materiál, který používá, buď recyklovatelný, nebo biologicky rozložitelný.

Reklama
Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2020 ČTK

Reklama

3°C

Dnes je úterý 21. ledna 2020

Očekáváme v 21:00 -3°C

Celá předpověď