Online obchod Rohlík.cz kupuje část společnosti My Food

foto Ilustrační foto - Internetový supermarket s potravinami Rohlík.cz zavádí nový způsob doručení nákupu do výdejních chladicích boxů. Zákazníci si do tzv. Rohlík Pointů mohou nechat doručit menší nákupy. Společnost chce nová výdejní místa dostat do všech velkých kancelářských center v Praze a v Brně. V příštím roce jich má být přes 100.

Brno - Majitel internetového obchodu s potravinami Rohlík.cz, společnost Velká pecka, kupuje část řetězce My Food, konkrétně firmu My Food Wholesales. Spojení ve zjednodušeném řízení posuzuje Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). ČTK to zjistila z internetových stránek úřadu.

"K navrhovanému spojení soutěžitelů dochází v oblastech velkoobchodního prodeje potravin, maloobchodního prodeje zboží denní potřeby, nákupu zboží denní potřeby a poskytování stravovacích služeb. Rozhodnutí ve výše uvedené věci dosud nebylo vydáno," uvedl úřad na webu. Zjednodušené řízení znamená, že rozhodnutí vydá do 20 dní.

Společnost My Food Wholesales vznikla letos na konci července. Řetězec My Food, který je součástí společnosti Sklizeno, do této firmy vyčlenil své velkoobchodní aktivity, firmu Freshbedýnky a vlastní výrobu, gastro, catering a projekt Mlsná farma. Tato část My Food má ročně tržby přibližně 400 milionů korun. V prohlášení pro ČTK to uvedl ředitel sítě prodejen Sklizeno Petr Borkovec.

"Jsou to ty části Sklizeno, které rychle vyrostly i díky dlouhodobé úspěšné spolupráci s rohlik.cz. Obě společnosti sdílí stejné dlouhodobé cíle, a to je kvalita, čerstvost a poctivost potravin s důrazem na české produkty. S My Food Wholesales platformou máme velké plány a věříme, že její další růst je klíčem k ještě větší dostupnosti kvalitních lokálních potravin v našich obchodech, na rohlik.cz i jinde po celé republice," uvedl Borkovec.

Zakladatel společnosti Rohlik.cz Tomáš Čupr dnes ČTK řekl, že firma s My Food spolupracuje už od začátku a větší propojení dává smysl. "Naším dlouhodobým cílem je totiž kvalita a čerstvost potravin s důrazem na české produkty. Jsem rád, že spojíme své síly a společně budeme objevovat novinky, trendy nebo například další vyhlášené farmáře z různých regionů," uvedl.

Sklizeno se zaměřuje na prodej zdravých a farmářských potravin. V dubnu 2016 se propojilo se sítí prodejen My Food a v listopadu téhož roku se sítí Náš Grunt. Nyní má přes 50 prodejen. Ve skupině vlastní Brno Investment Group podnikatele Petra Borkovce 55 procent, 29 procent drží David Kukla a téměř 11 procent Aleš Kotěra.

Rohlik.cz je největším internetovým obchodem s potravinami v Česku, jeho obrat loni stoupl o 52 procent na téměř 2,5 miliardy korun. Zakladatelem a většinovým majitelem je Čupr.

Rohlik.cz a Sklizeno spolupracují, jejich majitelé založili i společný investiční fond na podporu menších českých farem.

Reklama
Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2019 ČTK

Reklama

13°C

Dnes je úterý 15. října 2019

Očekáváme v 23:00 12°C

Celá předpověď