O2 nabízí firmám balíček RE:START

foto

Operátor O2 podporuje malé a střední podnikatele, kteří po několika týdnech od vypuknutí pandemie upadli do krize a hrozí jim konec existence. Od 22. dubna nabízí výhodný balíček služeb O2 RE:START, který má pomoci s obnovením podnikání.

Fotogalerie

Do projektu O2 RE:START zahrnul operátor možnost oslovit miliony zákazníků prostřednictvím marketingového nástroje Market Locator a O2 Výhody, prodej voucherů na budoucí služby přes mall.cz, nejvýhodnější balíček mobilního tarifu, rychlého internetu do provozovny či kanceláře, slevu 4000 korun na nový telefon nebo notebook, licenci Office 365 včetně MS Teams nebo 1TB cloudového úložiště na 6 měsíců zdarma a balíček marketingových nástrojů pro stávající zákazníky zdarma.

"V uplynulých týdnech se ukázalo, že podnikatelé a živnostníci, kteří dokázali na vzniklou situaci rychle zareagovat a přesunout se do digitálního prostředí, získali před ostatními konkurenční výhodu a dopad na jejich byznys není tak veliký," vysvětluje Richard Siebenstich, ředitel Komerční divize O2. "Pro všechny podnikatele jsme sestavili výhodný balíček služeb, který jim může pomoci právě s digitalizací jejich podnikání, oslovením nových zákazníků i opětovným nastartováním jejich firmy,” dodává.

Balíček O2 RE:START poskytuje operátor za zvýhodněnou cenu 847 korun měsíčně (bez DPH). Kromě Internetu HD s rychlostí 20 Mb/s a tarifu FREE+ Stříbrný s neomezeným voláním, SMS a porcí 14 GB dat přináší tato služba také řadu dalších výhod.

"Podnikatelé od nás dostanou kredit v hodnotě 1500 korun, který mohou využít k oslovení zákazníků ve svém okolí formou SMS kampaní. Práci z domova a novou formu komunikace jim usnadní také licence Office 365 včetně MS Teams nebo 1TB cloudového úložiště, kterou získají na 6 měsíců zdarma," říká Richard Siebenstich. A upřesňuje, že na nové zákazníky O2 čeká ještě sleva 4000 korun na nákup nového telefonu nebo notebooku. Podnikatelé se také mohou zaregistrovat do projektu Mall.cz - Zachraň podnik! a začít prodávat poukazy na své budoucí služby. Získané peníze jim mohou pomoci překlenout období s výpadky příjmů. Zákazníci, kteří mají zájem o neomezená data, si mohou tarif FREE+ Stříbrný nahradit tarifem NEO Bronzový. Balíček O2 RE:START potom vyjde na 1004 korun měsíčně (bez DPH).

Stávající zákazníci z řad malých a středních podnikatelů, kteří již pevný internet a mobilní tarif od O2 mají, mohou pro restart svého podnikání využít balíček zmíněných marketingových nástrojů zdarma.

V průběhu května plánuje O2 spustit kampaň Reklama za milion, v rámci které bude sbírat příběhy lokálních živnostníků. Z každého kraje následně operátor vybere jednoho podnikatele, jemuž společně s marketingovými experty z O2 Media a kreativní agenturou připraví reklamní kampaň na míru.

O2 eKasa: Podnikatelé se propadají

Společnost O2 eKasa zpracovala v předposledním dubnovém týdnu analýzu dat z pátého týdne po zavedení opatření souvisejících s koronavirem (11. 4. - 17. 4. 2020). Data byla získána porovnáním s údaji z posledních dvou týdnů před vyhlášením karantény. Analýza se týká podnikatelů, kteří používají řešení O2 eKasa.

Ve všech třech hlavních odvětvích (Velkoobchod a maloobchod, opravy a údržba motorových vozidel; Ubytování, stravování a pohostinství; Zpracovatelský průmysl) v daném období mírně vzrostl počet aktivních podniků. Počet transakcí v mezitýdenním srovnání lehce povyrostl pouze u Ubytování, stravování a pohostinství.

Ve sledovaném týdnu došlo k růstu v oboru Kulturní, zábavní a rekreační činnosti. Počet aktivních podniků vzrostl o 33 %, počet transakcí o 27 %. Nárůst v tomto oboru svědčí o tom, že Češi začínají opět více sportovat. Největší roli hrály podobory Provozování sportovních zařízení, kde ve srovnání s předchozím týdnem došlo k nárůstu počtu aktivních podniků o 75 % a nárůstu počtu transakcí o 1173 %, a sportovní činnosti, kde byl nárůst počtu transakcí o 883 %. Dá se předpokládat, že tento růst byl podpořen také otevřením servisů jízdních kol.

Po znovuotevření a invazi Čechů do železářství a hobbymarketů potvrzuje stále velký zájem Čechů o kutilství i vývoj v oboru Maloobchod s železářským zbožím, barvami, sklem a potřebami pro kutily, kde transakce stouply o 31 %. Je ale důležité brát v úvahu, že malé prodejny pro kutily a železářství si s karanténou částečně poradily už druhý týden po vyhlášení opatření prodejem "přes dveře".

V pátém týdnu i nadále rostl podíl bezhotovostních plateb. Podíl nefiskalizovaných plateb zůstal ve srovnání se čtvrtým týdnem stejný.

Reklama
Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2020 ČTK

Reklama

10°C

Dnes je sobota 5. prosince 2020

Očekáváme v 17:00 6°C

Celá předpověď