Leadership Lab nabízí pomoc přímo ve firmách

foto

Byznysoví lídři a zástupci vyššího managementu firem mohou díky sérii školení Leadership Lab aplikovat nové poznatky z oblasti obchodu a komunikace přímo do svých interních procesů. Tato nová série školení nabízí pomoc s jednotlivými tématy ve spojení s konkrétní firmou, pro kterou jsou šitá na míru.

Školení jsou určená komukoliv, kdo chce dát svému podnikání nový impuls. Stejně jako ve vědecké laboratoři i v Leadeship Labu lektoři s řediteli firem i jednotlivých oddělení rozebírají byznysová témata, zkoumají nejlepší postupy a řešení a uvádějí je do praxe. Na rozdíl od obecných školení ovšem Leadership Lab všechny nové nástroje a poznatky implementuje rovnou na konkrétní firmu a její strukturu. Zájemci si mohou vybrat z více než deseti témat jako je například osobnostní PR, Employer Branding, Social Selling nebo nová metoda přístupu k zaměstnancům zvaná SCARF.

PR a marketingová agentura PRAM Consulting, která za konceptem Leadeship Lab stojí, je známá mimo jiné osvětou v oblasti komunikace. Na svých pravidelných seminářích nazvaných PR Brunch zakladatel agentury Patrik Schober společně s významnými osobnostmi diskutuje nad tématy z oblasti komunikace, marketingu a byznysu. Po více než 4 letech a 13 uspořádaných PR Brunchích vznikla také edice brožur na daná témata. Nyní přichází PRAM s navazujícím formátem, ve kterém účastníkům radí, jak přistupovat k podnikání a jak se odlišit od konkurence.

Detailní expertíza jako v laboratoři

Jak již název napovídá, Leadership Lab bude fungovat jako byznysová laboratoř, ve které budou účastníci rozebírat jednotlivá témata komunikace a podnikání detailněji než v případě veřejných seminářů PR Brunch. „Již delší dobu jsme na českém trhu pozorovali poptávku po byznysových školeních. Takových, která přinesou nové trendy a zároveň je dokáží implementovat do konkrétní firmy,“ říká Patrik Schober, Managing Partner PRAM Consulting a hlavní lektor v Leadership Labu.

Díky individuálnímu přístupu bude možné se zaměřit na konkrétní problémy, navrhnout společně řešení a postupy a nejlepší způsoby uvedení do praxe. Školení jsou vhodná pro kohokoliv, kdo má ve firmě alespoň částečné rozhodovací pravomoci a kdo by rád svému oddělení nebo celé firmě poskytl nový impuls a směr. Jsou tak vhodná pro CEOs, obchodní, marketingové ředitele a kohokoli ze středního a vyššího managementu.

„V Leadership Labu si klademe za cíl analyzovat situaci uvnitř firmy a navrhovat řešení, která jsou nejen novátorská, ale zároveň přinesou nové impulzy do fungování organizace a tím podpoří její vedoucí postavení na trhu,“ dodává Patrik Schober.

Nabídku školení naleznete na www.leadershiplab.cz

Reklama
Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2020 ČTK

Reklama

24°C

Dnes je čtvrtek 24. září 2020

Očekáváme v 11:00 22°C

Celá předpověď