Roli vlajkové lodi mezi elektrickými modely značky Audi bude sehrávat novinka e-tron GT. Automobil, který má stejně jako technicky spřízněný vůz Porsche Taycan karosérii čtyřdveřového sportovního sedanu, měří na délku 499 centimetrů, vysoký je pouze 1410 milimetrů a široký 1960 milimetrů. Zavazadlový prostor pojme 405 litrů.
Výkon slabší varianty činí 476 koňských sil a té silnější 598 koní. Vůz disponuje pohonem všech kol a z nuly na stovku se rozjede během 4,1 sekundy, případně dokonce za 3,3 sekundy (RS). Maximálně pojedou 245, RS až 250 kilometrů v hodině.
Obě verze můžou mít adaptivní podvozek, v "eresu" je už součástí standardní výbavy. Pod sedačkami cestujících jsou uloženy vysokonapěťové akumulátory, které společně disponují kapacitou 93 kWh (86 z toho je využitelných). Pracuje se s napětím 800 Voltů.
Dojezd podle zkušebního protokolu WLTP dosahuje 488 kilometrů na jedno nabití. U ultrarychlé nabíječky lze získat při dobíjení výkonem 270 kW dojezd na příštích 100 kilometrů již během pěti minut. Standardně je automobil vybaven nabíječkou o výkonu 11 kW pro dobíjení střídavým proudem z domácího wallboxu. Za příplatek bude také zařízení s dvojnásobným výkonem.
Předprodej Audi e-tron GT bude podle mluvčího tuzemského zastoupení Jiřího Rozkošného v České republice zahájen ve druhé polovině února. Cena základního modelu Audi e-tron GT o výkonu 350 kW s kapacitou akumulátoru 93kWh byla v České republice stanovena na 2 774 900 Kč včetně DPH.
Sportovní verze Audi RS e-tron GT o výkonu 440kW s kapacitou akumulátoru 93kWh je za 3 756 900 Kč včetně DPH. V obou případech je v ceně záruka na 4 roky / 120 000 kilometrů a servisní balíček na 5 let / 120 000 kilometrů.