Společnost Amazfit představuje novou odvážnou identitu značky, zatímco globální uvedení chytrých hodinek na trh inspiruje všechny, aby ZLEPŠILI SVOU HRU

foto
Christian Cowan

New York 13. října 2021 (PROTEXT/PRNewswire) - Amazfit je značka ve vlastnictví společnosti Zepp Health, která dodala více než 100 milionů zařízení

Společnost Amazfit, globální lídr v oblasti chytré nositelné elektroniky, představila novou identitu značky, která oslavuje sebevyjádření a odvážněji odráží hodnoty a životní styl svých zákazníků.

Amazfit je značka ve vlastnictví společností Zepp Health (NYSE: ZEPP), která od roku 2014 dodala více než 100 milionů zařízení. V neustále se měnícím světě, kde mají zákazníci k dispozici nepřeberné množství příležitostí a kde se jejich nálady, pocity a cíle vyvíjí a mění v průběhu času v různých prostředích, poskytuje značka Amazfit nekonečné možnosti a demonstruje vášeň, spontánnost a optimismus.

Nová identita značky odráží tuto myšlenku prostřednictvím široké škály výrazných barev a hravé evoluce loga Amazfit.

„Stali jsme se součástí životního stylu lidí – pomáháme jim předvést jejich osobnost, energii a postoj. Proto jsme se rozhodli značku Amazfit osvěžit a vylepšit, abychom lépe vyjádřili naši vizi a povzbudili lidi ke zdravějšímu životu. Jako první krok na této cestě vám s radostí představuji nové logo Amazfit. Reprezentuje pestrost světa a zdůrazňuje význam inkluzivního přístupu," říká Huang Wang, generální ředitel společnosti Amazfit.

Vizí společnosti Amazfit je umožnit více lidem žít podle svých vášní a svobodně projevit svého aktivního ducha. Společnost Amazfit toho dosahuje vytvářením dynamických a stylových technologických produktů, které podporují sebevyjádření, pozitivní sebepojetí, oslavují život a umožňují zákazníkům žít naplno. Rozsáhlé portfolio společnosti Amazfit již zahrnuje řadu stylových a sportovních chytrých hodinek a náramků, fitness zařízení a sluchátek.

Nyní jde Amazfit ještě o krůček dál a inspiruje všechny, aby zlepšili svou hru.

Společnost Amazfit spolupracuje s předními průkopníky v oblasti módy HELIOT EMIL™ a Christianem Cowanem, kteří se chopili touhy zlepšit svou hru a začlenili Amazfit do svých přehlídek na pařížském, respektive newyorském týdnu módy. Mezitím Christian zašel ještě o krok dál a stal se poradcem pro zážitky série Amazfit GTR 3 a GTS 3.

Spolupráce s módními návrháři přichází v době, kdy společnost Amazfit uvádí na trh novou řadu GTR 3 a GTS 3 – sadu špičkových zdravotních a fitness funkcí uvnitř tří elegantních a stylových modelů chytrých hodinek. Všechny jsou navrženy tak, aby uživatelé mohli zlepšit svou hru, aniž by se vzdali osobního stylu. Modely GTR 3 Pro, GTR 3 a GTS 3 byly vytvořeny tak, aby lidem pomohly snadno se pohybovat v digitálním životě i mimo něj a dosáhnout rovnováhy a úspěchu.

Hodinky Amazfit GTR 3 a GTS 3 jsou módní a snadno použitelné chytré hodinky s komplexním sledováním zdravotního stavu a kondice a mimořádně dlouhou výdrží baterie, které pohání intuitivní operační systém Zepp OS.

Řada Amazfit GTR 3 a GTS 3 je k dispozici v evropských zemích (Německo, Francie, Itálie, Spojené království) od 11. října (GMT+1), ale ve Španělsku bude k dispozici od 18. října. Modely GTR 3 a GTR 3 Pro jsou v USA k dispozici od 11. října a model GTS 3 bude v USA dostupný od 20. října.

Informace o společnosti Amazfit

Společnost Amazfit je přední světová značka chytré nositelné elektroniky, která nabízí široké portfolio produktů včetně chytrých hodinek a náramků, sluchátek TWS, zdravotních a fitness zařízení, mezi která patří chytré běžecké pásy a chytré váhy s tělesnou analýzou. Podstatou naší značky je Up Your Game (zlepši svou hru) a povzbuzujeme uživatele, aby žili podle svých vášní a svobodně vyjadřovali svého aktivního ducha.

Amazfit je značka ve vlastnictví společností Zepp Health (NYSE: ZEPP), která od roku 2014 dodala více než 100 milionů zařízení a jejíž produkty jsou dostupné ve více než 90 zemích a oblastech. Další informace najdete na webu www.amazfit.com

Kontaktní údaje pro PR: Pokud máte zájem o další informace o cenách a obrázcích produktů, kontaktujte:

Nic Corns, ředitelka PR, Make Honey+44 7954 390 132nic.corns@makehoney.com

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1657014/1.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1657012/2.jpg

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/1657013/3.jpg

KONTAKT: Samira Tang, tangjingjing@zepp.com

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2021 ČTK

9°C

Dnes je neděle 24. října 2021

Očekáváme v 1:00 2°C

Celá předpověď