Když se řekne reklama, většina firem už automaticky myslí na tu online. Je fakt, že PPC reklama a reklama na sociálních sítích dnes hraje prim. Neměli bychom však zapomínat na offline svět. I v tom je potřeba být vidět a nebát se na sebe upozornit. Někdy to jde i velice levně, například v případě e-shopů posílajících zboží. Jako e-shop pravděpodobně denně balíte nové a nové zásilky, které putují přes celou republiku, někdy i do zahraničí, k vašim zákazníkům. Víte, kolik lidí se s tím jedním konkrétním balíkem na cestě setká? Dost možná jich budou desítky. A všichni tito lidé se o vás mohou dozvědět!
Pochlubte se, co jste zač
Balíček je vaše možnost ukázat se. Můžete si nechat potisknout přímo kartonové krabice, ale mnohem častější je potisk lepicích pásek. Páskou zajistíte proti otevření jakoukoliv krabici a všichni hned budou vědět, že se jedná o zásilku od vás.
Co si na lepicí pásku nechat natisknout? Možností je vážně celá řada, například:
- Logo vaší firmy: Jednoduchá a prostá varianta, která však udělá dobrou službu.
- Slogan s logem: Logo může být menší, slogan výraznější, aby se dal dobře přečíst. Je-li chytlavý, dobře jím zaujmete. Nedoporučujeme ale dávat pouze slogan. Lidé, kteří vaši firmu neznají, by si ho s vámi nespojili, a to přesně nechcete. Vy chcete oslovit nové potenciální zákazníky.
- Speciální akce: Velké e-shopy, které spotřebují spoustu pásek, si mohou dovolit natisknout na lepicí pásky i nějaké aktuální věci, třeba probíhající akci, promo kód atd. To může být dobré lákadlo, aby u vás nakoupilo více lidí.
- Webovou adresu: Nemusíte vymýšlet nic komplikovaného, nechte si na lepicí páskynatisknout prostě adresu vašeho e-shopu. Avšak pozor, nejvhodnější je to v případech, kdy adresa vysvětluje, co prodáváte, nebo jste známým obchodem.
Možná vás napadne i něco dalšího. Však se zkuste sami podívat, co je na lepicí pásce, až vám domů dorazí další balík.
Tip: Na pásku se dá natisknout třeba i nápis KŘEHKÉ nebo cokoliv jiného, co vás napadne. Můžete je používat jako nositele informace, nejen pokud jde o odesílání zboží, ale i označování krabic ve firmě apod.
Ekologické lepicí pásky s potiskem
Rozhodli jste se, že budete používat ekologické obalové a výplňové materiály, takže myšlenka potištěné plastové lepicí pásky se vám moc nezdá? Žádný problém. Většina firem sice používá pásky z polypropylenu, ale vy nemusíte. Potisknout se dají i pásky papírové. Obavy o pevnost mít nemusíte, papírové pásky drží skvěle. Vyrábí se buď v bílé, nebo přírodní hnědé variantě. Potisk bude samozřejmě barevný, ideálně ve vašich firemních barvách.
Máte strach z nízké lepivosti papírové pásky? Mýlíte se. Existují dokonce i papírové navlhčovací pásky, u nichž se lepidlo aktivuje navlhčením vodou. Tyto kraftové pásky jsou zesílené skleněnými a polyesterovými vlákny (což však nebrání jejich recyklaci), a tak drží opravdu pevně. Pro každé zalepení stačí jen malý proužek. A jak vypadá takové namáčení pásky v praxi? Používá se speciální dávkovač, v němž se páska namočí.
Jak zajistit potisk pásek?
Budete potřebovat grafické podklady, které dodáte společnosti a ona vám je na pásky vytiskne. Konkrétní podmínky se liší podle firmy, které zakázku svěříte. Například u Obaly KREDO je potřeba dodat potisk ve vektorech (formáty .cdr, .eps, .ai či .pdf). To je obvykle standardní požadavek, aby tisk vypadal kvalitně a byl ostrý. V nabídce mají základní barvy Panetone, pokud máte v logu nebo firemní identitě nějaký specifický odstín, ten se dá objednat až od 1 080 ks pásek. Grafika ještě před tiskem projde schválením zkušených grafiků, kteří materiály umístí na pásku a ověří, že vše vypadá tak, jak vypadat má.