Posláním SEO specialisty je viditelnost a lepší pozice

foto

Chcete, aby vaše firma měla úspěch a požadované zisky? Potom nezapomeňte ani na kvalitu webových stránek, které vyžadují i kvalitně provedené SEO.

„Úspěšnost vašich webových stránek je úspěchem i pro samotného SEO specialistu“, říká přední SEO specialista, který v prostředí SEO působí již řadu let, a to nejen na území ČR, ale i na Slovensku. Proto jsme se jej zeptali, proč právě SEO a jak to celé funguje.

Jako dlouho jste SEO specialistou?

Na trhu a v oblasti SEO působím se svojí firmou již od roku 2009 a máme za sebou spoustu kvalitně odvedené práce a spokojených klientů. Našima rukama prošly stovky webových stránek a různých projektů a prioritou je pro nás individuální přístup a spokojenost klienta. Jakmile klient s naší pomocí dosáhne požadovaný úspěch, tak je to i náš úspěch. Proto jsme naše služby rozšířili nejen v ČR, ale i na Slovensku.

Proč zaměření právě na SEO?

K nám přicházejí klienti, kteří potřebují zviditelnit svoje webové stránky, dostat je na první pozice vyhledávačů a zvýšit jejich návštěvnost. S tím přichází i úspěch v podobě zisků. Na začátku jsou tedy neviditelné webové stránky a našim posláním je to změnit a dostat je do popředí a musím říct, že se nám to daří. A za takovou radost poskytování služeb SEO opravdu stojí.

Jak tedy vypadá takto kvalitně provedené SEO?

Jak již jsem přiblížil, tak proces SEO je o tom, aby byly webové stránky viditelné ve vyhledávačích, získaly přední pozice a tím se zvedla i jejich návštěvnost. Jde o optimalizace webových stránek. Internet, a především vyhledávače jako Google a Seznam jsou především o měření a hodnocení a je důležité, aby pro tyto vyhledávače byly www stránky přátelské. To se dosáhne především kvalitním obsahem webovek a správným nastavením včetně klíčových slov. K nástrojům SEO patří také velice důležitý linkbuilding. Takže když nás klient osloví, tak my díky individuálnímu přístupu získáme informace, snažíme se pochopit obsah jeho činnosti a brát na vědomí jeho požadavky a cíle, abychom nastavili vše dle konkrétních potřeb. Provedeme analýzu webu, odstraníme chyby, provedeme správné nastavení, analýzu klíčových slov, začneme tvořit zpětné odkazy, psát PR články atd. To všechno vede k tomu, aby vaše www stránky vyhledávače vyhodnotili jako vhodné a tím se staly nejen viditelnými, ale i dohádatelnými na předních pozicích.

Jak tedy ta viditelnost či přední pozice ve vyhledávačích v praxi vypadá?

Stačí celkem jednoduchý příklad, který zná každý z nás. Hledáte nějaké služby nebo produkt. Takže dám příklad kadeřnictví v Praze. Otevřete Google nebo Seznam a do řádku vyhledávání napíšete kadeřnictví Praha. Toto spojení je klíčové slovo, fráze. A vyhledávač vám nabídne na první stránce hned několik www stránek, kterých obsahem jsou kadeřnické služby. A vy automaticky tyto stránky považujete za kvalitní a důvěryhodné a na další listy vyhledávače se už ani nepodíváte. Vyberete si webové stránky z listu číslo jedna. A přesně o tom je SEO. Zviditelnit stránky, zvýšit jejich pozici a návštěvnost.

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2019 ČTK

10°C

Dnes je neděle 8. prosince 2019

Očekáváme v 11:00 8°C

Celá předpověď