Platební brána Pays přichází s dalším novinkami pro obdchodníky. Nenechte si je uniknout!

foto

Vývoj jde neustále dopředu. Poslední měsíce nám jasně ukázaly, že nakupování na internetu je na vzestupu. Značný nárůst internetových obchodů však nutí k vylepšování jednotlivých služeb, které jsou s online nakupováním spojené. Konkrétně jde například o platební brány. Každý dobrý obchodník chce, aby u něj klient dokončil svůj nákup. A toho dosáhnete jedině ve chvíli, kdy bude mít spolehlivou, moderní a především bezpečnou platební bránu. Unikátní a snadno použivatelná platební brána Pays tak přichází s novými vylepšeními. O co přesně jde? To se dozvíte dále v článku.

Krátce o platební bráně Pays

Platební brána Pays nabízí moderní způsob pro placení kartou i jinými způsoby pro e-shopy. Díky pestrým možnostem si zákazníci sami vyberou, jaký způsob platby je pro ně nejlepší. V porovnání s konkurencí je navíc platební brána Pays zatížena výrazně menšími poplatky, takže je levnější. Je to dáno díky vlastnímu technickému řešení, ale i díky chytře využitým prostředkům pro reklamní kampaně. Pro jistotu bezpečnosti splňuje platební brána všechna důležitá kritéria. Společnost je registrována také u České národní banky, která obstarává dohled. Kritická osobní data navíc v rámci systému nikdy nejsou ukládána, což samozřejmě zvyšuje celkovou bezpečnost pravidelného používání této platební brány.

A proč vůbec přidat na eshop platební bránu? Důvod je naprosto jednoduchý. Usnadníte zákazníkovi dokončení nákupu, protože bude mít na výběr z více možností platby na jednom místě. Kvalitní platební brána pomáhá zvyšovat důvěryhodnost. A díky přidání vhodných rozšíření může pomoci se zvýšením celkové úspěšnosti plateb a tím pádem kompletně dokončených objednávek. Získané reporty o platbách navíc mohou být načteny přímo do některých účetních systému pro ještě výkonnější procesy.

Doplňkové služby pro vyšší úspěšnost internetových plateb

Jak to udělat, aby byla platba v každém případě úspěšná a zákazník dotáhl svůj nákup až do zdárného konce? Kromě vyladěného internetového obchodu a správného marketingu budete potřebovat také dostatečně chytrou platební bránu. Naštěstí si s tím Pays umí poradit. K dispozici je hned několik různých volitelných a doplňkových služeb. Jejich úkolem je jediné. Co nejvíce zvýšit procentuální úspěšnost dokončení platby. A v mnoha případech se to skutečně daří.

Připomínání platby a informace o nedokončené platbě

Mezi tyto doplňkové služby, které mohou pomoci zvýšit úspěšnost platby, patří druhý pokus o platbu v případě, že se správně nevyřeší ten první. Dále jde o připomínání plateb převodem, na což mnoho lidí občas zapomíná a objednávka tak leží v nedokončeném stavu před zaplacením. Další je připomínač plateb kartou ve chvíli, kdy lidé nedokončí platbu do časového limitu. Podle dostupných dat však nabízí nejlepší výsledky především informace o nedokončených platbách. Jakmile dorazí upozornění na nedokončenou platbu, více než polovina lidí tuto chybu napraví.

Jednoduché nasazení platební brány a snadné ovládání

Velmi dobrou úspěšnost dokončených plateb si rozhodně nemůžete nechat ujít. Zároveň se však nemusíte bát, že by instalace nové platební brány byla nějak složitá. Integraci systému do eshopu je možné vyřešit včetně napojení do evidence tržeb v EET. Platební bránu je možné využívat i pro obchodování na Facebooku či podobném market placu v rámci sociálních sítích.

Přehledně zobrazovaná data z internetu i platebních terminálů pro obchodníky

Pro každého obchodníka je důležité, aby měl dobrý přehled v tom, kolik utržil. Nejde pouze o odhad pro osobní potřeby, ale je klíčové také pro správné vyplňování daňových přiznání, kontrolních hlášení a podobných administrativních záležitostí. A právě tady nabízí platební brána Pays další vylepšení. Poměrně nedávno, konkrétně od minulého měsíce, se totiž zobrazují všechny příchozí platby v jednom administrativním rozhraní. To zahrnuje nejenom transakce přes e-shop, ale také platby přímo v kamenných prodejnách. A když je všechno takto přehledně na jednom místě, je o poznání jednodušší udržet si přehled za každé situace.

Zákazníci si jednoduše vyberou takovou platební metodu, jakou mají rádi. V rámci nabídky služeb a řešení platební brány Pays jsou totiž dostupné snad všechny možnosti. Nejčastější bývá platba kartou, kterou mnoho lidí upřednostní vzhledem k rychlosti a pohodlnosti. Dále většina internetových obchodů nabízí platbu převodem, což je hlavně pro lidi, kteří nemají aktivovanou kartu pro platby přes internet. Moderním způsobem jsou platby přes mobilní zařízení s využitím Apple Pay nebo Google Pay. I tuhle možnost zahrnuje platební brána Pays. Nechybí ani Paypal či platba pomocí QR kódu pro zjednodušení vypisování jednotlivých náležitostí. Platba přes internet umožní také formu zálohy v podobě blokace prostředků na účtu, což slouží především pro rezervace ubytování. Pravidelné platby však ocení i obchodníci, kteří se specializují na jiné služby.

Přehledné řešení administrace pro pohodlí obchodníků je další přidanou hodnotou a důvodem, proč si bránu Pays alespoň vyzkoušet. Obchodní model si také snadno přizpůsobíte vlastním potřebám. Na výběr je ze dvou scénářů. Buď náklady za platbu platí kupující, nebo jdou spíše na účet samotného obchodníka, což bývá častější varianta, která však zahrnuje promítnutí těchto nákladů i do cen zboží či služeb.

Díky partnerům nejsou problémem platby pro hotely, akce, streamingové služby nebo laboratoře

Aby mohly platby přes internet co nejlépe fungovat a sloužit každému, neobejde se to bez partnerů. V případě platební brány jsou důležité dvě strany. První strana představuje poskytovatele e-shopových řešení a nejrůznějších softwarů, na kterých běží internetové obchody samotných prodejců. Díky jejich spolupráci je možné dosáhnout co nejvíce jednoduché instalace a spolehlivého využívání ve všech jednotlivých krocích. Druhými partnery jsou samotné banky, které platby přijímají.

Vzhledem ke skutečně široké síti nejrůznějších partnerů nejsou snad žádné internetové platby problémem. Zákazníci tak jednoduše zaplatí svou rezervaci v hotelu, vstupenku na vybranou akci, poplatek ze používání streamingové služby, ale i služby laboratoří, které se věnují testování na koronavirus. Právě toto propojení s nejrůznějšími systémy pro rezervace, prodejní automaty a eshopy umožňuje nabízet lepší služby pro zákazníky i samotné obchodníky. Najednou nic není problém a přes internet už dnes můžete prodávat naprosto cokoliv.

Podpora české kultury a výhodné podmínky pro prodávání vstupenek

V letošním roce si česká kultura prošla skutečně obrovskou zkouškou. A protože platební brána Pays chce podpořit umělce, nabízí pro pořadatele výhodné podmínky. Je to možné i díky spolupráci s firmou smsticket. Pokud se tak v těchto třech měsících, kterými jsou červen až srpen, pustíte do pořádání akce, bude vám účtována nízká provize. Platí to pro nové, ale i stávající pořadatele, kteří systém znají a využívají delší dobu.

Tato sleva je jasnou podporou, protože výrazně snížená sazba znamená nabízet prodej vstupenek víceméně pouze za náklady. Jistě však jde o krok správným směrem, protože kultura nutně potřebuje pořádný start a impuls pro oživení po tak dlouhé pauze.

 

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2021 ČTK

26°C

Dnes je pondělí 26. července 2021

Očekáváme v 21:00 22°C

Celá předpověď