Chytré služby platební brány Pays jsou benefitem pro prodejce i zákazníky

foto

Mít zajímavý e-shop, kvalitní sortiment a dobré ceny dnes již k úspěchu obchodníka nestačí. Online prodejci musí umět svým zákazníkům nabídnout i bezvadnou platební logistiku. S tou umí pomoci platební brána Pays.

Není platební brána jako platební brána. Množství nákupů online roste. V průběhu roku dnes nakoupí přes internet již více než 50 % lidí starších 16 let (přesněji 53,9 %, údaj z roku 2018, zdroj: Český statistický úřad). Zákazníci internetových e-shopů stále více ztrácí i strach z plateb kartou nebo z platby předem. Dobírka je přece jen méně pohodlná. Prodejci ji nenápadně znevýhodňují. Například tím, že při platbě dobírkou nejde využít možnost dopravy zdarma. Na druhou stranu však pak zákazníci od prodejců vyžadují skutečně spolehlivou formu platby – tedy platební bránu, která funguje a též komunikuje. Například ve chvíli, kdy se platbu nepodaří zrealizovat.

Náskok mezi platebními bránami nabídla Pays

Internetová platební brána Pays je mezi obchodníky oblíbená díky celé řadě služeb. V první řadě si neúčtuje žádný paušál za používání brány a rovněž poplatky z realizovaných transakcí jsou nízké. Sankce vůči obchodníkovi nejsou uplatňovány ani v případě jeho malého obratu. Což u jiných platebních brán bývá naopak téměř pravidlem. Proto je platební brána Pays vhodná i pro menší e-shopy či pro sezónní prodejce, kteří mají významný obrat pouze po několik měsíců v roce.

Pays též navíc nabízí chytré služby. Je to především propracovaný systém, jak zpracovat a upomínat nedokončené platby, realizovat druhý pokus o platbu, i jak připomínat platby převodem z účtu. Díky tomuto systému se zcela zásadně zvyšuje množství dokončených a zaplacených objednávek.

Tyto a další zajímavé služby nabízí Pays obchodníkům, a tedy svým uživatelům, na vyžádání. Obvykle je lze okamžitě spustit, nebo je nutná pouze malá konfigurace systému.

Nepřicházejte o objednávky ve fázi platby zbytečně

Málokterý začínající online obchodník si uvědomuje, kolik zákazníků může ztratit ve fázi samotné platby a o jaký obrat tím může přijít. Díky propracované logistice realizace plateb v systému platební brány se zcela zásadně zvyšuje množství skutečně dokončených a zaplacených objednávek. Úspěšnost původně nedokončených plateb je se systémem Pays až 64%. Druhý pokus o platbu je úspěšný z 28 %. To vše se týká online plateb kartou.

K velkým ztrátám z nedokončených objednávek pak dochází i při formě platby převodem. I zde nabízí Pays propracovaný systém, který umí zmenšit ztráty v této fázi procesu dokončování objednávky. Z dat společnosti vyplývá, že zákazníci, kteří platbu neprovedli ihned a ani následně do druhého dne, ji nakonec na základě Pays připomínky v 37 % případů dodatečně zrealizovali. Při absenci tohoto upomínkového systému je procento později zaplacených objednávek zcela mizivé a obvykle dochází ke stornu objednávky na straně obchodníka z důvodu nezrealizované platby.

Obchodník ví o každé připsané platbě

Pays umožňuje obchodníkovi být neustále v obrazu. Pomocí SMS notifikací dokáže Pays obchodníka upozornit na každou přijatou platbu. Samozřejmě velký obchodník tuto notifikaci nevyužije, ale pro malé obchodníky je to naopak velice užitečná služba, která je velice vítanou a využívanou. Obchodník má takto možnost okamžitě reagovat, nejen odesláním objednávky, ale třeba i zkontaktováním zákazníka a domluvením různých detailů obchodu.

S Pays to jde i bez e-shopového systému

Pays umí nabídnout služby i malým obchodníkům, kteří vlastně nemají žádný e-shop a díky systému Pays jim dnes stačí pouze aktivovat službu internetové pokladny. Zákazník tak dokáže zaplatit z jakéhokoliv odkazu, který je umístěn v nabídce či v popisu služby či zboží.

Platby kartou bez terminálu i v kamenných prodejnách

Řešení nabízí i obchodníkům, kteří primárně pracují s e-shopem, ale přesto mají kamennou prodejnu či výdejnu. Aby takovýto obchodník nemusel kupovat fyzicky platební terminál na platbu kartami, umožňuje Pays přijmou platbu kartou i přes virtuální platební terminál. Obchodník potřebuje pouze počítač s připojením k internetu a mít tuto službu aktivovanou.

Automatický platební doklad jako samozřejmost

Platební brána Pays je samozřejmě plně připravena pro odesílání dokladů zákazníkům. Generuje paragony, faktury, a dokonce rovněž vouchery. Doklady dostávají zákazníci automaticky e-mailem.

Podívejte se na to, co chytré služby Pays umožňují podrobněji.

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2019 ČTK

10°C

Dnes je neděle 8. prosince 2019

Očekáváme v 11:00 8°C

Celá předpověď