Ve své podzimní kampani upozorňuje společnost Essilor společně s Lukášem Hejlíkem na důležitost dobrého vidění

foto

Praha 3. října 2019 (PROTEXT) - Cílem kampaně je vyzvat širokou veřejnost, aby navštívila nezávislého odborníka na péči o zrak.

Společnost Essilor si klade za cíl podporovat rozvoj nezávislých odborníků v péči o zrak. Cílem kampaně je přesvědčit širokou veřejnost, aby navštívila svého očního optika a nechala si vyšetřit zrak.

Společnost Essilor optika, spol . s r.o. a Essilor Slovakia zahajuje na českém a slovenském trhu novou kampaň, ve které vyzývá širokou veřejnost, aby si nechala vyšetřit zrak u svého očního optika. Kampaň vybízí zákazníky k návštěvě webu www.najdioptiku.cz, na kterém si mohou najít si svého oblíbeného očního optika.

"Na současném dynamickém trhu je naším úkolem zdůrazňovat mezi širokou veřejností význam kvalitního vidění a podporovat ho prostřednictvím častějšího vyšetření zraku, aktuálními předpisy korekce a zvýšením podílu prodeje individuálně přizpůsobených produktů pro péči o zrak. Tato kampaň je prvním krokem. Kampaň pro rok 2020 bude ještě ambicióznější a inovativnější. Společnost Essilor je pevně odhodlána vytvořit lidem lepší podmínky pro snadný přístup k dobrému vidění a v zájmu všech zainteresovaných stran se podílet na rozvoji oboru péče o zrak. Nedávná oznámení společnosti EssilorLuxottica o akvizici společnosti Grand Vision je s touto strategií plně v souladu. Záměr společnosti Essilor umožnit většímu počtu lidí snadnější přístup ke zdravému zraku a optickým řešením se tím nijak nezmění. Zásadní roli hraje informovanost zákazníků o významu dobrého vidění a vhodných korekčních čočkách, neinformovanost by měla nepříznivý dopad na nezávislé oční optiky, které tvoří jádro naší strategie. Vedle velkých investic do výzkumu a vývoje, které našim partnerským optikům zpřístupňují špičkové inovace, se společnost Essilor již dnes snaží ovlivňovat chování spotřebitelů a podporovat tradiční oční optiky," říká Amandine Delmas, Country manažerka pro Českou republiku a Slovensko.

Kampaň bude probíhat v průběhu měsíce září a října, kdy bude mít široká veřejnost možnost shlédnout řadu zábavných a interaktivních videoblogů vytvořených Lukášem Hejlíkem, velmi populární osobností s velkou sledovaností na sociálních sítích. Lukáš Hejlík bude vybízet veřejnost, aby si dala vyšetřit zrak. Blogy se budou zobrazovat na sociálních sítích Instagram, Facebook a YouTube. Navíc 10. října na Světový den zraku, kdy bude ve vybraných lokalitách nabízeno bezplatné vyšetření zraku. Tato kampaň bude doplňovat digitální kampaň značky Varilux, prémiových progresivních brýlových čoček a špičkového produktu společnosti Essilor pro presbyopické zákazníky.

Herec Lukáš Hejlík je známá osobnost a propagátor trendů a myšlenek, který vešel v širokou známost oblíbeného internetového projektu gastromapa.

O společnosti Essilor

Essilor International je přední světová společnost v oboru oční optiky. Společnost Essilor navrhuje, vyrábí a prodává širokou škálu brýlových čoček pro korekci a ochranu zraku. Posláním společnosti je zlepšovat život prostřednictvím zlepšování vidění. Aby dostála svému závazku neustále uvádět na trh nové efektivnější produkty, vyčleňuje společnost Essilor na podporu tohoto poslání každý rok více než 200 miliónů €. Stěžejní značky společnosti jsou Varilux(R), Crizal(R), Transitions(R), Eyezen(TM), Xperio(R), Foster Grant(R), Bolon(TM) a Costa(R). Kromě toho společnost Essilor vyvíjí a prodává zařízení, přístroje a služby pro odborníky na péči o zrak.

Essilor International je dceřinou společností společnosti EssilorLuxottica.

Společnost Essilor poskytuje širokou škálu brýlových čoček, takže zákazníci s různými vadami vidění si mohou vybrat nejvhodnější brýlové čočky řešící jejich individuální problém. Společnost Essilor vyvinula brýlové čočky Varilux, jedničku mezi progresivními brýlovými čočkami doporučovanými odborníky na péči o zrak! * Brýlové čočky Varilux jsou přizpůsobeny pro presbyopické zákazníky, kterým umožňují vidět ostře na všechny vzdálenosti - dokonce i za zhoršených světelných podmínek - bez rozmazaného vidění a eliminují problémy s viděním za špatných světelných podmínek jako u běžných progresivních brýlových čoček.

Časopis Forbes zařadil od roku 2010 7 let za sebou společnost Essilor mezi 100 nejinovativnějších společností na světě.

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2019 ČTK

19°C

Dnes je pátek 18. října 2019

Očekáváme v 21:00 15°C

Celá předpověď