Limitovanou edicí proti nevěře zákazníků již od roku 2010

foto

Praha 3. září 2019 (PROTEXT) - Od roku 2010 představila česká značka Manufaktura již 19 úspěšných limitovaných edic. V září spatřila světlo světa, nová, již 20. limitovaná kolekce.

Říká se, že klíčem zdravého a kvalitního vztahu je neustrnout, neustále překvapovat a vnášet nové a nové impulzy. Toto tvrzení lze převést do jakéhokoliv vztahu - a tedy i mezi podnikatele a zákazníka - vztahu, při kterém se vyplatí neusnout na vavřínech.

Své o tom ví i Manufaktura, která se rozhodla svůj stálý sortiment obohacovat o sezonní limitované edice, a pravidelně překvapovat a těšit své zákazníky. První sezonní řadu představila již na jaře v roce 2010. Od té doby vydává každý rok dvě nové kolekce.

Dotek jara

S příchodem jara přichází svěží kosmetické řady doprovázené vesele jiskřivou a šťavnatou vůní. I skladba produktů podléhá sezonnosti a hodí se na přicházející teplé období roku. Kolekce obsahují poctivý sirup, na přípravu chladivých limonád, praktické složení sprchového gelu a šamponu 2 v 1 je ideální na cesty. Hitem posledních dvou jarních řad byla lehká pleťová mlha. Od „letně“ laděných řad si Manufaktura slibuje oživení trhu na jaře. Stávají se dokonalým dárkem k MDŽ, ke Dni matek nebo jako poděkování pro paní učitelku na konci školního roku. Řady inspirované českým ovocem, zeleninou nebo květinami jsou skvělým společníkem pro jarní a letní měsíce. Vyzařují prázdninovou atmosféru, sluníčko, pohodu a letní dobrodružství.

Inspirace Vánocemi

Limitované řady představované začátkem podzimu sází na předvánoční období. Produkty jsou sestaveny tak, aby se staly především skvělým a neokoukaným vánočním dárkem. Jejich design je slavnostnější, doprovází je hřejivější a sametovější vůně. Edice obsahují kvalitní sirupy ideální pro přípravu teplých nápojů, relaxační soli do koupele nebo ochranné pleťové balzámy do sychravého počasí. Produkty inspirované českým podzimem a kouzelným vánočním časem přinášejí do koupelen chvíle pohody a hřejivého pohlazení.

Jak se tvoří úspěšná řada

Podněty pro tvorbu nových limitovaných řad Manufaktura hledá v krásách naší přírody, nostalgických vzpomínkách na své blízké nebo na oblíbená místa, vrací se k dětství a pamatuje také na českou tradici a historii. Při tvorbě receptur dbá na poctivou kvalitu surovin, upřednostňuje jejich lokální původ a zohledňuje sezonnost. Velkou pozornost věnuje výběru parfému, který bude novou na řadu doprovázet, protože ve vůni často tkví úspěch celé řady. I při výrobě limitovaných řad bere Manufaktura ohled na ekologii a využívá u nás vyrobené lahvičky z recyklovaného plastu.

Limitované řady získávají velkou marketingovou pozornost. Samozřejmostí je nejatraktivnější umístění na prodejnách, intenzivní marketingová podpora v mediích i na sociálních sítích, spolupráce s blogerkami a obchodními centry.

V minulosti už Manufaktura úspěšně uvedla na trh báječnou perníčkovou, jablečnou či medovo-rakytníkovou podzimní limitovanou řadu. Mezi úspěšné jarní kolekce patřily například černý rybíz, malina nebo rebarbora. K příležitosti stého výročí od založení republiky a v rámci úcty k tradicím uvedla také kolekce inspirované První republikou - noblesní fialku a symbolickou lípu.

Ani muži nepřijdou zkrátka

Jelikož kvalitní péče o tělo není jen výsadou žen, dočkali se své limitované řady i pánové. První z nich byla uvedena před pěti lety. Pánské řady vycházejí jednou ročně s příchodem podzimu a inspirují se oblíbenými dopravními prostředky, které jim propůjčují originální a chlapecky hravý design. Receptury založené na výtažcích z bylinek jsou tvořené tak, aby dokonale uspokojily potřeby pánské pokožky.

Čerstvé novinky

1. září spatřila světlo světa nová 20. limitovaná řada. Tentokrát se v Manufaktuře inspirovali drobnými červenými plody typickými pro naše lesy a kopce - brusinkou. Obsahuje mnoho vitaminů, minerálů a antioxidantů a přináší také mnoho benefitů pro naši krásu. Pyšní se vynikajícími hydratačními, zjemňujícími, rozjasňujícími a omlazujícími účinky a doprovází ji nádherná hřejivě jiskřivá vůně.

Ani pánové tentokrát nepřijdou zkrátka. Od 1. září je i pro ně nachystaná limitovaná edice inspirovaná plachtěním a mocnými přírodními živly - vodou a větrem. Pánská originální kosmetika obohacena o unikátní přírodní komplex mnoha bylin, ideálních pro specifické potřeby mužů, a její svěží vůně citrusů, levandule a cedrového dřeva pozve všechny muže toužící po dobrodružství na nezapomenutelnou plavbu.

Úspěch nejen v číslech

"Máme radost, že se nám rozhodnutí tvořit limitované edice vyplácí nejen ekonomicky (ve vybraných částech roku tvoří až 20 % z celkového obratu a obsazují TOP příčky prodejnosti), ale také upevněním vztahu se zákazníky. Limitky je baví - zveřejnění nové řady je pro ně vždy velkým překvapením. Už dopředu tipují, čím jsme se inspirovali tentokrát a jejich nadšení a spokojenost je pro nás krásnou odměnou," říká kreativní ředitelka Bára Čechová.

Kontakt:

Bára Kadičová, marketingová ředitelka

bara.kadicova@manufaktura.cz

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2019 ČTK

20°C

Dnes je neděle 15. září 2019

Očekáváme v 1:00 16°C

Celá předpověď