STOP SHOP a VIVO! má více než 142 milionů návštěvníků

foto

Praha 12. března 2019 (PROTEXT) - Počet návštěvníků maloobchodních nemovitostí STOP SHOP a VIVO! společnosti IMMOFINANZ podstatně vzrostl na více než 142 milionů.

V roce 2018 zaznamenala společnost IMMOFINANZ výrazné zvýšení počtu návštěvníků svých maloobchodních nemovitostí: nákupní parky STOP SHOP a obchodní centra VIVO! s pronajímatelnou plochou přesahující 800.000 m2 navštívilo více než 142 milionů zákazníků. To představuje nárůst o zhruba 20 milionů návštěvníků, tj. o 16,7%, oproti předchozímu roku. Na srovnatelné bázi, tedy po očištění o akvizice, prodeje a dokončení, vzrostl počet návštěvníků o 4,8% na přibližně 128 milionů. Maloobchodníci provozující své obchodní jednotky v nákupních parcích a obchodních centrech IMMOFINANZ dosáhli meziročního růstu hrubých tržeb o téměř 5,0%.

"Tyto vynikající ukazatele frekvence (návštěvnosti) a tržeb potvrzují úspěch naší politiky v oblasti maloobchodu, která je orientovaná na zákazníky. 142 milionů návštěvníků zaznamenaných v roce 2018 se téměř rovná celkovému počtu obyvatel našich čtyř hlavních trhů: Rakouska, Německa, Polska a České republiky," vysvětluje Dietmar Reindl, výkonný ředitel (COO) společnosti IMMOFINANZ. "Na základě průměrných tržeb za metr čtvereční dosáhli loni maloobchodníci v našich komplexech STOP SHOP a VIVO! úctyhodných tržeb ve výši přibližně 1,6 miliardy eur."

Tento pozitivní trend se odráží i ve srovnatelných příjmech společnosti IMMOFINANZ z maloobchodního segmentu, které, po očištění o akvizice, prodeje a dokončení, zaznamenaly v roce 2018 nárůst o 4,1%.

"Naši nájemci oceňují standardizované a decentralizované nákupní formáty, které jsme vyvinuli pro nemovitosti STOP SHOP a VIVO!. Tyto koncepty představují dobrou hodnotu za vynaložené prostředky a vysokou kvalitu a jsou obecně uznávány - a to v lokalitách devíti zemí," dodává Gerald Grüll, ředitel Oddělení správy aktiv společnosti IMMOFINANZ. K největším nájemcům v maloobchodním sektoru patří špičkové nadnárodní špičkové značky jako H&M, C&A, Deichmann, KiK, dm, Takko, JYSK, LPP, skupina Inditex, CCC, Pepco a NewYorker.

Silné značky tvoří základ pro plný pronájem nově otevíraných nemovitostí a atraktivních akvizic

Dva plně pronajaté developerské projekty společnosti IMMOFINANZ - STOP SHOP Požarevac a STOP SHOP ve Vršaci v Srbsku s celkovou plochou přibližně 15.500 m2 - byly otevřeny v roce 2018. V listopadu 2018 společnost IMMOFINANZ rovněž oznámila akvizici osmi maloobchodních parků ve Slovinsku, Srbsku a Chorvatsku, které ještě nejsou zahrnuty v údajích roku 2018 týkajících se frekvence (návštěvnosti). Portfolio STOP SHOP nyní pokrývá 80 míst v devíti zemích, která mají zhruba 564.000 m2 pronajímatelné plochy a vzhledem k obsazenosti 98,8% jsou plně pronajata. Deset obchodních center VIVO! společnosti IMMOFINANZ představuje téměř 304.000 m2 a je také plně pronajato - obsazenost činí 97,9%.

V současnosti jsou budovány dvě jednotky STOP SHOP v Polsku a Srbsku: nové nákupní parky ve městech Siedlce a Sremska Mitrovica budou mít přibližně 18.000 m2 pronajímatelných ploch.

Maloobchodní nemovitosti společnosti IMMOFINANZ

Na konci prosince 2018 pokrývalo maloobchodní portfolio 93 nemovitostí v Rakousku, České republice, Maďarsku, Slovensku, Rumunsku, Polsku, Srbsku, Slovinsku a Chorvatsku, přičemž jeho hodnota činila 1,47 miliardy eur. Z toho je celkem deset komplexů provozováno pod značkou VIVO! a 80 jako STOP SHOP. Celková obsazenost dosahuje 98,2%.

Nákupní parky STOP SHOP nabízejí širokou škálu produktů za výhodné ceny. Díky dobrému dopravnímu spojení a dostatečným parkovacím plochám se soustřeďují na „chytré nakupující“, kteří ocení snadnou dostupnost. Obchodní centra VIVO! přinášejí nekomplikovaný zážitek z nakupování pro celou rodinu, stejně jako vyvážený mix segmentů s celou řadou zábavných a rekreačních aktivit.

O společnosti IMMOFINANZ

IMMOFINANZ je společnost podnikající v oblasti komerčních nemovitostí, jejíž aktivity se zaměřují na segmenty maloobchodních a kancelářských nemovitostí na sedmi klíčových evropských trzích: Rakousko, Německo, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko a Polsko. Její primární aktivity zahrnují správu a výstavbu nemovitostí, přičemž značky STOP SHOP (maloobchod), VIVO! (maloobchod) a myhive (kancelářské nemovitosti) představují silný místní prvek a jsou synonymem kvality a excelentních služeb. Realitní portfolio zahrnuje více než 220 nemovitostí v přibližné hodnotě 4,3 miliardy eur. Společnost IMMOFINANZ je kotována na burzách ve Vídni (kde je součástí tzv. leading ATX indexu) a ve Varšavě. Pro více informací prosím navštivte tyto stránky: http://www.immofinanz.com

V případě zájmu o více informací prosím kontaktujte:

Bettina Schragl

Ředitelka Oddělení firemní komunikace a vztahů s investory

Tel.: +43 (0)1 88 090 2290

Mobil: +43 (0)699 1685 7290

communications@immofinanz.com

investor@immofinanz.com

Pro komunikaci v České republice:

Martina Jašková, ředitel PR a mediálních vztahů

Graffitti Networks Grafix

Tel.: +420777578732, martina@gng.cz

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2019 ČTK

29°C

Dnes je středa 19. června 2019

Očekáváme v 5:00 17°C

Celá předpověď