Šéf Amazonu a 130 dalších řečníků vystoupí na Retail Summitu v Praze

Praha 4. února 2019 (PROTEXT) -

Přes tisíc účastníků navštíví od 4. do 6. února konferenci Retail Summit 2019, největší setkání maloobchodních hráčů ve střední Evropě. Bohatý program jubilejního 25. ročníku přilákal do Clarion Congress Hotelu Prague obchodníky i dodavatele zboží, technologií a služeb pro maloobchod. Úvodní vystoupení přenáší ČTK formou přímého přenosu na svém serveru ČeskéNoviny.cz a na Facebooku ČTK Protext.

Tématem letošního ročníku je zákaznický zážitek. V nepřeberném množství navzájem podobného zboží a služeb je to právě pozitivní zážitek, který rozhodne o tom, zda se zákazník ke značce nebo obchodníkovi vrátí. Na Retail Summitu 2019 ukáže celkem 130 řečníků cesty, jak proměnit zákaznickou zkušenost v silný pozitivní zážitek. Vystoupí:

Ralf Kleber, Vice President International Retail a Country Manager Germany, Amazon - Jeden z nejvýše postavených manažerů v managementu společnosti, která určuje trendy světového obchodu. Jeho prezentace odkryje, jak Amazon pracuje na tom, aby se stal zákaznicky nejvíce orientovanou firmou světa.

Marta Nováková, ministryně průmyslu a obchodu ČR - Ohlédne se za historií českého obchodu za 25 let, kdy se konají konference Retail Summit. Český obchod za tuto dobu zvládl to, co západní trhy absolvovaly za trojnásobně dlouhé období. Prezentaci doplní unikátní video z archivů ČTK.

Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu v ČR - Představí svojí vizi obchodu v evropském kontextu. Podle něj by měl stát fungovat výrazně efektivněji než doposud, ať už je to zjednodušování podnikání, ochrana před dvojí kvalitou potravin či závadnými potravinami.

Régis Degelcke, President, EuroCommerce - Zástupce 27 největších evropských obchodních společností, poskytne aktuální data o vývoji v rámci EU a roli obchodu pro jeho hospodářství. Bude se věnovat také směrnici o nekalých obchodních praktikách a dalším aktuálním otázkám.

Hana Součková, generální ředitelka, SAP ČR - Jejím tématem bude Experience Management a nedávná akvizice společnosti Qualtrix, která pomáhá firmám skoncovat s chybami v logistice a s chaosem v datech. Předchází tak nedorozuměním mezi firmou a zákazníkem a posilují důvěru.

Steven Van Belleghem, autor knihy Customers The Day After Tomorrow a odborník na využití umělé inteligence v byznysu - Jeho příspěvek je poutavý příběh o tom, jak nejnovější technologie mohou pomoci získat srdce a zájem zákazníků.

Matt Simister, CEO Central Europe společnosti Tesco, autor knihy Our Food Our Future - Podle něj dnes stojíme na prahu další revoluce mnohem významnější než přechod na tržní ekonomiku. Představí iniciativu pro celé odvětví s cílem najít komplexní přístup k udržitelné výrobě a spotřebě.

Juan José Freijo, Global Head of Sustainability logistické společnosti CHEP, součásti The Brambles Company - Expert na cirkulární ekonomiku bude mluvit o tom, že dnešní doba vyžaduje nové formy kooperace, včetně spolupráce mezi konkurenčními firmami.

Bryan Roberts, Global Insights Director společnosti TCC Global a světový odborník na trendy v maloobchodu - Představí exkluzivní výzkum o loajalitě nakupujících v ČR a poukáže na to, že ačkoliv Češi jsou jako zákazníci velmi angažovaní, přesto nadále „přelétávají” mezi jednotlivými obchody.

Účastníci budou také v rámci soutěže Mastercard Obchodník roku volit společnost, která nabídla svým zákazníkům v roce 2018 nejlepší zákaznický zážitek. Prezentace finalistů přinese v přímém přenosu ČTK. Celkové výsledky všech dvanácti kategorií soutěže se vyhlašují během slavnostního večera konference Retail Summit 5. února od 19.30.

Konferenci Retail Summit připravují Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR, Vysoká škola ekonomická v Praze a společnost Blue Events. Podpořila ji řada partnerů, největší podporu poskytly společnosti Kofola, Mastercard, Plzeňský Prazdroj, SAP/Mibcon a TCC. Úplný přehled partnerů je ZDE. Více na http://www.retail21.cz/

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2019 ČTK

20°C

Dnes je pondělí 22. dubna 2019

Očekáváme v 23:00 13°C

Celá předpověď