PROTEXT VIDEO: TK FSV UK na téma Skrytá reklama a děti

Dokáží děti i dospělí v jednotlivých příspěvcích na sociálních sítích rozpoznat reklamu? Orientují se děti i jejich rodiče v tom, co a za jakým účelem jim autoři videí nebo fotografií na YouTube, Instagramu nebo Snapchatu předkládají ke zhlédnutí? Na to odpoví výsledky průzkumu veřejného mínění, který pro Fakultu sociálních věd zpracovala agentura IPSOS a na tiskové konferenci ve 13 hodin ho představí vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations FSV UK Denisa Hejlová. „Youtubeři představují relativně nový fenomén, kterému mnozí rodiče nerozumí a ani rozumět nechtějí,“ uvedla Hejlová. Katedra zároveň vedla vlastní výzkum názorů dětí ze základních škol a jejich rodičů.

ČTK bude v servisu PROTEXT VIDEO v pondělí 14. května od 13:00 vysílat živě video z tiskové konference katedry marketingové komunikace a public relations Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy na téma Skrytá reklama - dokáží děti rozpoznat sponzorované obsahy na sociálních médiích? Vedoucí katedry Denisa Hejlová představí výsledky výzkumu veřejného mínění, které zpracovala pro FSV UK agentura IPSOS, a vlastní výzkum dětí ze základních škol. Na výzkumu a jeho prezentaci se podílejí i studenti katedry marketingové komunikace a public relations.

Zasíláme Vám kód přenosu pro vložení do webových stránek, který mohou použít všichni uživatelé bez omezení.

<iframe id="ls_embed_1526047912" src="https://livestream.com/accounts/17590784/events/8200872/player?width=640&height=360&enableInfoAndActivity=false&defaultDrawer=&autoPlay=true&mute=false" width="640" height="360" frameborder="0" scrolling="no" allowfullscreen>

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2018 ČTK

13°C

Dnes je neděle 21. října 2018

Očekáváme v 21:00 8°C

Celá předpověď