Agentury Omnicom Media Group vynikají v Cannes

Cannes (Francie) 23. června (PROTEXT/PRNewswire) - Agentura OMD byla jmenována Mediální sítí roku

Agentura Hearts & Science je jediným vícenásobným zlatým laureátem kategorie Médií

Agentura PHD získala Grand Prix v kategorii Cyber

Omnicom Media Group (OMG), divize mediálních služeb společnosti Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), zaznamenala svůj první rok se třemi mediálními agenturami, které soutěžily na Cannes Lions International Festival of Creativity, kde všechny tři získaly nejvyšší ocenění.

Ve skupině vynikajících vynikla agentura OMD Worldwide, která byly jmenována Mediální sítí roku, když získala jednoho zlatého, pět stříbrných a pět bronzových lvů a dostala se do 14 užších výběrů kategorie Mediálních lvů.

Sesterská agentura Hearts & Science, která soutěžila v Cannes poprvé, byla jedinou mediální sítí, která získala dvě zlata v kategorii médií a v konečném součtu si odnesla dvě zlatá a jedno stříbrné ocenění a pět zařazení do užšího výběru, což je při 14 zúčastněných poměrná úspěšnost 30 procent, v poměru získaných ocenění z užšího výběru dokonce 60 procent.

Agentura PHD dokončila vítězný kruh vícenásobnými oceněními mimo kategorii Médií, včetně zlata v kategorii Tisku a Grand Prix v kategorii Cyber.

Zisk ocenění Mediální síť roku agenturou OMD

Agentura OMD byla oceněna 11 mediálními lvy za práci v širokém spektru zákaznických kategorií - včetně oblastí automobilového průmyslu, potravin a nápojů, neziskových organizací, maloobchodu a technologií - a ve všech světových regionech, včetně:

- Ocenění ZLATÝ LEV v kategorii Dokonalost v mediálním plánování získala agentura MANNING GOTTLIEB OMD za kampaň „NIKDO BY NEMĚL MÍT NIKOHO" pro společnost AGE UK

- Ocenění STŘÍBRNÝ LEV v kategorii Využití dat v reálném čase získala agentura OMD SINGAPUR za kampaň „Reklama rozvozu McDelivery na základě kapacity restaurace" pro společnost MCDONALD'S

- Ocenění STŘÍBRNÝ LEV v kategorii Cílená reklama na základě dat získala agentura MANNING GOTTLIEB OMD za kampaň „Nikdo by neměl mít nikoho" pro společnost Age UK

- Ocenění STŘÍBRNÝ LEV v kategorii Automobilové výrobky a služby získala agentura OMD Dubaj za kampaň „Automobily o síle velbloudů" pro společnost NISSAN

- Ocenění STŘÍBRNÝ LEV v kategorii Média & Publikace získala agentura OMD UK za kampaň „Paralympiáda Channel 4" pro KANÁL 4 PARALYMPIÁDY

- Ocenění STŘÍBRNÝ LEV v kategorii Využití integrovaných médií získala agentura OMD UK za kampaň „Paralympiáda Channel 4" pro KANÁL 4 PARALYMPIÁDY

- Ocenění BRONZOVÝ LEV v kategorii Využití značky nebo zahrnutí produktu do programu či platformy získala agentura OMD USA za kampaň „Match point Sereny" pro společnost GATORADE /PEPSICO

- Ocenění BRONZOVÝ LEV v kategorii Využití TV získala agentura OMD DOMINICANA za kampaň „Mezinárodní den rovnosti žen" pro společnost LA SIRENA

- Ocenění BRONZOVÝ LEV v kategorii Využití značky nebo zahrnutí produktu do programu či platformy získala agentura OMD USA za kampaň „Představení dronů v přestávce Super Bowl" pro společnost INTEL

- Ocenění BRONZOVÝ LEV v kategorii Využití jiných obrazovek získala agentura MANNING GOTTLIEB OMD za kampaň „Jarní Waitrose" pro společnost WAITROSE

- Ocenění v kategorii Využití značky nebo zahrnutí produktu do programu či platformy získala agentura MANNING GOTTLIEB OMD za kampaň „Boxer Buster" pro společnost JOHN LEWIS-

Výjimečný premiérový rok agentury Hearts & Science

Agentura Hearts & Science uspěla s kampaní, která byla již dříve zvolena nejoblíbenější mezi diváky poháru Super Bowl a jako 14měsíční agentura získal v Cannes následující ocenění:

- Zlatého lva v kategorii Využití značky nebo zahrnutí produktu do programu či platformy za kampaň „Skvrna komentátora Bradshawa během poháru Super Bowl" pro společnost TIDE| P&G |

- Zlatého lva v kategorii Využití událostí za kampaň Skvrna komentátora Bradshawa během poháru Super Bowl pro společnost TIDE /P&G

- Stříbrného lva v kategorii Dokonalost mediálního provedení za kampaň Skvrna komentátora Bradshawa během poháru Super Bowl pro společnost TIDE /P&G

Mimo mediální kategorii získala agentura PHD Grand Prix v kategorii Cyber (společně s agenturou Droga 5) za humornou a invenční kampaň „Měli jste na mysli MailChimp?", která využila variaci názvu poskytovatele e-mailového marketingu k inspiraci pro seriál a interaktivní provedení.

O společnosti Omnicom Media Group

Omnicom Media Group (OMG) je divizí mediálních služeb společnosti Omnicom Group Inc. (NYSE: OMC), přední globální reklamní, marketingové a komunikační společnosti, která své služby poskytuje více než 5000 klientům ve více než 100 zemích. Součástí Omnicom Media Group jsou mediální sítě OMD, PHD a Hearts & Science, divize pro marketingové technologie Annalect, globální programátorská nákupní platforma Accuen, divize specializované na digitální reklamu Resolution Media stejně jako mnohé společnosti, které se specializují na mediální komunikaci.

KONTAKT: Isabelle Gauvry, 917-435-6457

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2019 ČTK

11°C

Dnes je čtvrtek 21. února 2019

Očekáváme v 5:00 1°C

Celá předpověď