#25Cesko /11.2.1993/ Televizní diváci označili za nejoblíbenější reklamu na Mazdu

foto Reklama na automobil Mazda - motor, který neslyšíte.

Nejoblíbenější televizní reklamou v České republice se v lednu stala Mazda. Za ní se umístilo zpracování na žvýkačky Wrigley's Spearmint. Nejvíc u diváků propadla reklama na prací prášek Vizir. Vyplývá to z výsledků průzkumu veřejného mínění, který provedla agentura AISA. Dotazováno bylo celkem 828 respondentů z celé ČR.

Komentář: Reklamy v devadesátkách byly často z dnešního pohledu hodně úsměvné. Reklamu na Mazdu ani Vizir si ale nepamatuji. Co mi ovšem utkvělo v paměti je, že ještě poměrně dlouhou dobu v 90. letech byly reklamy na začátku i na konci uvedeny znělkou. Co se týká zmíněného průzkumu, hodně mě překvapilo číslo stojící za výsledkem Mazdy jakožto nejoblíbenější reklamy. Je totiž hrozně nízké. Na jednu stranu je to sice logické, když vezmeme v potaz, kolik reklam v televizi už v té době bylo. I tak mě ale 7% zisk stačící na vítězství hodně zarazil.

Reklama
Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2018 ČTK

Reklama

29°C

Dnes je pátek 21. září 2018

Očekáváme v 17:00 30°C

Celá předpověď