Sparťanští fotbalisté budou mít na dresech logo Sazka Bet

foto Útočník David Lafata v doprovodu hostesek pózuje s novým dresem fotbalové Sparty 13. února v Praze na tiskové konferenci klubu před zahájením jarní části sezony.

Praha - Novým generálním partnerem fotbalistů Sparty se stala sázková společnost Sazka Bet, spadající do portfolia Sazky. Její logo budou mít hráči v jarní části sezony na dresech. V pátek uzavřená smlouva je na dva roky s možností dalšího prodloužení. Finanční detaily nebyly zveřejněny.

Novým generálním partnerem fotbalistů Sparty se stala sázková společnost Sazka Bet, spadající do portfolia Sazky. Její logo budou mít hráči v jarní části sezony na dresech, jejichž podobu představil klub AC Sparta Praha 13. února v Praze. Sparta měla na dresech logo sponzora naposledy v minulé sezoně, kdy ji podporovala sázková kancelář Synot Tip. Původně měla uzavřenou smlouvu i na tuto sezonu, ale v lednu 2016 se společnost rozhodla z českého fotbalu stáhnout kvůli vyššímu zdanění hazardu. Přestala tak být i titulárním sponzorem ligy.

Od tohoto ročníku Sparta nastupovala v "čistých" dresech a přes zimu se dohodla s novým partnerem. "V minulosti jsme několikrát prokázali, že jsme ochotni nechat jedinou sponzorskou pozici na dresu neobsazenou a počkat na spojení s opravdu významným partnerem, jakým je nyní Sazka," řekl Adam Kotalík, generální ředitel Sparty, která měla v minulém ročníku finanční ztrátu 130 milionů korun.

Sazka Bet připravila společně s klubem pro fanoušky dvě novinky. Při domácích utkáních si budou moci prostřednictvím klubové aplikace pro chytré telefony a wi-fi připojení na stadionu prohlížet opakované záběry a sestřihy. Rovněž vznikne sektor sázkařů s interaktivním programem v průběhu zápasů.

Loterijní společnost Sazka vznikla v roce 1956 a kurzové sázky nabízí už dvacet let, od roku 2012 pak pod značkou Sazka Bet.

Reklama
Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2017 ČTK

Načíst další článek

8°C

Dnes je pondělí 20. února 2017

Očekáváme v 19:00 7°C

Celá předpověď