Škoda prodloužila sponzoring ledního hokeje o další čtyři roky

foto Zleva prezident Mezinárodní hokejové federace (IIHF) René Fasel, šéf představenstva Škody Auto Bernhard Maier, předseda představenstva společnosti Wanda Sports Holding Lincoln Zhang a prezident společnosti Infront Sports & Media Philippe Blatter po tiskové konferenci v Kolíně nad Rýnem, kde 19. května během hokejového mistrovství světa slavnostně prodloužili smlouvu o spolupráci mezi IIHF a Škoda Auto do roku 2021. Škoda Auto obdržela certifikát o zápisu do Guinessovy knihy rekordů za nejdéle sponzorovaný sportovní podnik. Hokejové mistrovství světa sponzoruje již 25 let.

Kolín nad Rýnem - Škoda Auto bude hlavním sponzorem mistrovství světa v ledním hokeji i v dalších čtyřech letech. Automobilka, která šampionát sponzoruje již 25 let, dnes podepsala smlouvu s Mezinárodní hokejovou federací (IIHF) v dějišti turnaje v Kolíně nad Rýnem až do roku 2021. Uvedli to zástupci společnosti.

Smlouvu o prodloužení partnerství podepsali předseda představenstva společnosti Škoda Auto Bernhard Maier, prezident IIHF René Fasel a prezident společnosti Infront Sports & Media Philippe Blatter. Na místě byl rovněž porotce z Guinessovy knihy rekordů, který Škodě potvrdil světový rekord za nejdelší sponzoring sportovního mistrovství světa.

Zleva prezident společnosti Infront Sports & Media Philippe Blatter, předseda představenstva společnosti Wanda Sports Holding Lincoln Zhang, šéf představenstva Škody Auto Bernhard Maier a prezident Mezinárodní hokejové federace (IIHF) René Fasel na ledové ploše na stadionu v Kolíně nad Rýnem, kde 19. května během hokejového mistrovství světa slavnostně prodloužili smlouvu o spolupráci mezi IIHF a Škoda Auto do roku 2021. V roce 1992 zahájila Škoda spolupráci s IIHF představením oficiálního vozu při finále v Praze a v Bratislavě. Od roku 1993 nastoupila značka při každém mistrovství na led jako oficiální hlavní sponzor.

V Evropě se 85 procent všech vozů značky Škoda prodává v zemích, do nichž se mistrovství světa v ledním hokeji přenáší, v celosvětovém měřítku je to 58 procent. Dalšími pozitivními aspekty sponzoringu jsou vysoká frekvence turnajů a výrazná viditelnost sponzora díky umístění loga na dresech, přilbách, na ledě i nasazením flotily vozů značky Škoda. Letos bude mistrovství světa v televizi sledovat více než jedna miliarda fanoušků, v arénách se očekává návštěva více než 600.000 diváků.

Škoda se tradičně angažuje v řadě druhů sportu. Lední hokej je přitom vedle cyklistiky a motoristického sportu nejdůležitějším pilířem sponzoringové strategie automobilky. Vedle mistrovství světa v ledním hokeji Škoda podporuje různé národní svazy a národní ligy a od roku 2012 také dorost. Škoda Junior Ice Hockey Cup dává příležitost mladým talentům.

Největší tuzemská automobilka loni dodala zákazníkům rekordních 1,13 milionu vozů, což je meziročně o 6,8 procenta více. Potřetí za sebou tak překonala milionovou prodejní hranici. Automobilka ve čtvrtek představila nové kompaktní SUV Karoq, které v druhé polovině roku nahradí model Yeti.

Reklama
Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2017 ČTK

Načíst další článek

16°C

Dnes je sobota 21. října 2017

Očekáváme v 9:00 12°C

Celá předpověď