PROTEXT VIDEO: Skrytá reklama a děti - videozáznam

foto

Dokáží děti i dospělí v jednotlivých příspěvcích na sociálních sítích rozpoznat reklamu? Orientují se děti i jejich rodiče v tom, co a za jakým účelem jim autoři videí nebo fotografií na YouTube, Instagramu nebo Snapchatu předkládají ke zhlédnutí? Na to odpoví výsledky průzkumu veřejného mínění, který pro Fakultu sociálních věd zpracovala agentura IPSOS a na tiskové konferenci ve 13 hodin ho představí vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations FSV UK Denisa Hejlová. „Youtubeři představují relativně nový fenomén, kterému mnozí rodiče nerozumí a ani rozumět nechtějí,“ uvedla Hejlová. Katedra zároveň vedla vlastní výzkum názorů dětí ze základních škol a jejich rodičů.

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2018 ČTK

24°C

Dnes je čtvrtek 24. května 2018

Očekáváme v 17:00 23°C

Celá předpověď