Renault spojí síly se snímkem "Solo: A Star Wars Story", aby ukázal zákazníkům alternativní cestu

foto Renault KADJAR v prostředí Star Wars (PRNewsfoto/Publicis Conseil and Renault)
Renault KADJAR v prostředí Star Wars  (PRNewsfoto/Publicis Conseil and Renault)
Renault KADJAR  (PRNewsfoto/Publicis Conseil and Renault)

Paříž 12. dubna 2018 (PROTEXT/PRNewswire) -

Společnost Renault navázala spolupráci s tvůrci filmu "Solo: A Star Wars Story", aby přinesla svým zákazníkům vzrušující zážitek před oficiálním uvedením snímku, který se objeví v kinech ve Spojeném království 24. května 2018.

(Fotografie: https://mma.prnewswire.com/media/665267/Renault )

(Fotografie: https://mma.prnewswire.com/media/665268/Renault )

Od dubna do července 2018 zve společnost Renault prostřednictvím celoevropské kampaně všechny zájemce, aby se „vydali alternativní cestou“, kterou navrhla a vytvořila ve spolupráci s firmami Lucasfilm, Disney a Publicis Conseil. Pro francouzskou automobilku je to zcela nový typ spolupráce, který bude realizovat v 25 zemích po celé Evropě.

Pokud Renault spojí síly se snímkem "Solo: A Star Wars Story", je jasné, že můžeme očekávat dobrodružství. Ve zcela novém filmu, který zachycuje nejmilovanějšího padoucha v galaxii, zjistíme, jak se vydat alternativní cestou pod vedením Hana Sola na setkání s jeho možným budoucím druhým pilotem Chewbaccou. Nyní, díky funkcím automobilu Renault KADJAR, jako je pohon 4x4, pohotovostní brzdový systém a speciální výstrahy, dává Renault svým zákazníkům šanci, aby se také „vydali alternativní cestou“.

Prožijte svůj vlastní sen: „Solo: A Star Wars Story“ s automobilem Renault

Od 9. dubna 2018 dá společnost Renault všem příznivcům u vybraných prodejců* šanci, aby se stali součástí dobrodružství Hana a Landa ve snímku "Solo: A Star Wars Story": Návštěvníci budou mít možnost shlédnout exkluzivní scény z připravovaného filmu sedm týdnů před jeho premiérou. Aby byl zážitek ještě zajímavější, je projekce realizována prostřednictvím technologie virtuální reality.

Jste připraveni vydat se alternativní cestou?

Renault rovněž navázal spolupráci se společností Shazam, aby mohl i těm, kteří dojíždí do práce hromadnou dopravou, zajistit možnost vychutnat si Renault a "Solo: A Star Wars Story" na autobusové zastávce. Zapojit se je jednoduché: účastníci jen musí použít svou aplikaci Shazam a naskenovat venkovní reklamu Renault a "Solo: A Star Wars Story" a pak dobrodružství začíná.

Aktivace spustí video, ve kterém mohou uživatelé objevovat automobil Renault KADJAR, prohlédnout si všechny jeho detaily, jako kdyby ho měli přímo před očima prostřednictvím rozšířené reality. Uživatelé mohou klikat, aby se dozvěděli další podrobnosti o vozidle.

Rozšířená realita je pouze jedna ze součástí plně integrované kampaně, která zahrnuje rovněž televizní spot, ve kterém vystupuje Chewbacca. Renault spolupracoval s přední firmou z oblasti vizuálních efektů Industrial Light & Magic, proslavenou prací na sérii filmů Star Wars, která vytvořila v tomto televizním spotu speciální efekty.

Kromě exkluzivních zážitků u prodejců a s aplikací Shazam, vyhlásila společnost Renault rovněž národní soutěž, která umožní přihlášeným soutěžit o celou řadu dárků a zážitků, které nelze koupit za peníze. Zákazníci se mohou přihlásit do soutěže u svého nejbližšího prodejce.

Spolu s televizními spoty, tiskem a venkovní reklamou, které jsou namířeny na všeobecnou veřejnost, bude většina reklamních materiálů publikována na digitálních platformách. Obsah byl vytvářen tak, aby co nejvíce oslovil spotřebitele a přinesl každému jedinečný na míru šitý zážitek.

Poznámka vydavatele:

K této zprávě jsou připojeny dvě fotografie, na kterých je zachycen exteriér a interiér vozu Renault KADJAR. Další fotografie a video ve vysokém rozlišení z televizní reklamy na vůz Renault KADJAR s postavou Chewbaccy lze stáhnout na tomto odkazu: https://we.tl/IEqeF8fJSz

*K dispozici u prodejců v následujících zemích: Spojené království, Irsko, Nizozemí, Portugalsko, Švýcarsko, Rakousko, Polsko, České republika, Švédsko, Dánsko, Belgie

Zdroj : Publicis Conseil a Renault

Kontakt:

Emilie Seid

Email : emilie.seid@conseil.publicis.fr

Tel : +33 1 44 43 70 00

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2018 ČTK

27°C

Dnes je pondělí 16. července 2018

Očekáváme v 9:00 21°C

Celá předpověď