Tommy Hilfiger navázal spolupráci se světovým šampionem Formule 1 týmem Mercedes-AMG Petronas Motorsport

foto Logo TOMMY HILFIGER umístěné na autě Mercedes-AMG Petronas Motorsport Foto: Mikael Jansson.
Logo TOMMY HILFIGER umístěné na autě Mercedes-AMG Petronas Motorsport Foto: Mikael Jansson.

Amsterodam 7. února 2018 (PROTEXT/BusinessWire) -

Víceletá smlouva vrátí po 17 letech značku TOMMY HILFIGER zpátky do světa Formule 1 v roli oficiálního partnera čtyřnásobného světového šampióna, týmu Mercedes-AMG Petronas Motorsport, v oblasti sportovních oděvů.

Společnost Tommy Hilfiger, která je majetkem firmy PVH Corp. [burzovní index NYSE: PVH], oznámila, že navázala víceletou strategickou spolupráci se čtyřnásobným vítězem mistrovství světa Formule 1 firmou Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Počínaje rokem 2018 bude TOMMY HILFIGER oficiálním partnerem v oblasti sportovních oděvů a bude oblékat tým Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Naváže tak na tradici sponzorování sportu, kterému se Tommy Hilfiger věnoval od prvního založení značky. Partnerství s nejlepším světovým týmem Formule 1 a předními průkopníky v oblasti modernizace automobilů podtrhuje vizi Tommyho Hilfigera soustavně měnit podobu a rozšiřovat značku TOMMY HILFIGER na klíčových trzích pro příští generace zákazníků.

Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Kompletní zprávu si můžete prohlédnout zde: http://www.businesswire.com/news/home/20180205005786/en/

„Od první chvíle, kdy jsem navštívil závod Formule 1, mě svět motoristického sportu fascinuje,“ řekl Tommy Hilfiger. „Vstoupit znovu do této arény se světovým šampionem, jakým je společnost Mercedes-AMG Petronas Motorsport a její nejlepší tým, představuje skvělý způsob, jak spojit svět módy a Formule 1. Obdivuji zápal, ducha a energii, kterou celý tým Mercedes-AMG Petronas Motorsport předvádí při každém závodu a vzhledem k tomu jsem velice rád, že s nimi budu moci v nadcházející sezóně spolupracovat.“

V posledních čtyřech sezónách Formule 1, zvítězil tým Mercedes-AMG Petronas Motorsport na mistrovství světa, jak v kategorii konstruktérů, tak jezdců, s britským pilotem Lewisem Hamiltonem, který získal v roce 2017 titul světového šampióna už po čtvrté a finským závodníkem Valtterim Bottasem, který obsadil třetí místo.

V rámci dlouhodobé spolupráce bude společnost TOMMY HILFIGER oficiálním partnerem týmu v oblasti sportovních oděvů. Bude zajišťovat oblečení na cesty, oděvy pro týmy, stejně jako oblečení pro kancelářské pracovníky a pracovníky zajišťující zázemí, celkem více než 1 500 jednotlivců, kteří tvoří tým Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Logo značky TOMMY HILFIGER bude umístěno na letošních závodních vozech, které budou představeny 22. února 2018 na okruhu Silverstone ve Velké Británii, stejně jako v garážových depech týmu Mercedes-AMG Petronas Motorsport a dalších částech traťového zařízení.

„Spolupráce s týmem Mercedes-AMG Petronas Motorsport je oslavou našeho společného úsilí, udržet v centru podnikání technologie a modernizaci,“ řekl Daniel Grieder, generální ředitel globální divize společnosti Tommy Hilfiger a evropské divize firmy PVH. „Jsme pyšní na to, že spolupracujeme s firmami, které jsou nejlepší ve svých oborech a všichni usilujeme o to přilákat a udržet si ty nejlepší lidi. Jsme velmi rádi, že rozšíříme obrovský dosah, který má Formule 1 na celém světě, neboť se snažíme stavět na globální pověsti a přinést značku TOMMY HILFIGER novým zájemcům."

„Jsme velmi rádi, že můžeme přivítat Tommyho Hilfigera do týmu Mercedes-AMG Petronas Motorsport a zpátky ve světě Formule 1,“ řekl Toto Wolff, vedoucí týmu a generální ředitel společnosti Mercedes-AMG Petronas Motorsport. „Vždy je vzrušující začínat novou spolupráci, zejména když se týká tak důležité otázky jako je image našeho týmu. Věřím, že dodá naší značce energii a přinese nový pohled na to, jak nás lidé budou v příští sezóně vnímat. Těšíme se na to, jak Tommy Hilfiger oblékne tým v této sezóně a jaké zajímavé plány představí fanouškům Formule 1.“

Integrovaná kolekce mužské módy a kampaň TOMMY HILFIGER s fotografem Mikaelem Janssonem je oslavou spojení módy a Formule 1, ve kterém Tommy Hilfiger a Mercedes-AMG Petronas Motorsport sdílí průkopnického ducha a snahu o úspěch jako silný tým. Exkluzivní video upoutávky, reklamy v tisku i na internetu a na plakátech a bilboardech budou spuštěny na celém světě na jaře letošního roku. Bude je podporovat aktivace zákazníků, jejíž snahou je oživit jedinečnou perspektivu značky ve sportu, zábavě a pop kultuře v celém světě. Kampaň TOMMY HILFIGER pro muže bude probíhat souběžně s reklamní kampaní značky pro ženy, která rovněž spojuje prvky rychlé jízdy s módou. Tváří kampaně je Gigi Hadidová, mezinárodní supermodelka a globální ambasadorka dámské módy značky TOMMY HILFIGER.

Historie značky TOMMY HILFIGER je úzce spjata s pop kulturou a sportovními ikonami. Spolupráce Tommyho Hilfigera s Formulí 1 začala sponzorováním týmu Lotus v letech 1991 až 1994. V roce 1998 se značka TOMMY HILFIGER stala první značkou, mimo automobilový průmysl, která sponzorovala Ferrari. Kultovní americký návrhář vytvořil uniformy pro tým, jehož členy byl sedminásobný světový šampión Formule 1 Michael Schumacher a britský závodník Eddie Irvine. V devadesátých letech byl Hilfiger rovněž jedním z prvních návrhářů, kteří spojili módu a slavné osobnosti a stal s průkopníkem v oblasti módy, když ve svých reklamních kampaních oblékal mladé umělce jako například Aaliyah, Marka Ronsona a Usher a slavné hudebníky jako Davida Bowieho a Beyoncé. V posledních letech navázal Tommy Hilfiger inspirující spolupráci s mezinárodním tenisovým šampiónem Rafaelem Nadalem, mezinárodní supermodelkou Gigi Hadidovou, a oceněnou dvojicí diskžokejů The Chainsmokers. To vše odráží jeho snahu rozšířit dosah značky TOMMY HILFIGER a spojit ji s příští generací zákazníků.

Přátelé a příznivci značky se mohou zapojit do diskuze na sociálních sítích s využitím hashtagu #WhatsYourDrive a uživatelských jmen @TommyHilfiger a @MercedesAMGF1.

O společnosti Tommy Hilfiger

Společnost Tommy Hilfiger s portfoliem značek jako například TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, je jednou z nejuznávanějších návrhářských lifestylových skupin na světě. Zaměřuje se na návrhy a prodej vysoce kvalitních na míru šitých oděvů a sportovního oblečení pro muže, kolekce oblečení a sportovní módy pro ženy, dětskou módu, denimové kolekce, prádlo (včetně županů, oblečení na spaní a domácích oděvů), obuv a doplňky. Prostřednictvím vybraných licencí nabízí společnost doplňkové lifestylové produkty, jako jsou například brýle, hodinky, parfémy, plavky, ponožky, drobné kožené zboží, domácí zboží a zavazadla. Řadu TOMMY JEANS tvoří jeansová móda a obuv pro muže i ženy, doplňky a parfémy. Zboží značek TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS mohou zákazníci nakupovat na celém světě v rozsáhlé síti butiků TOMMY HILFIGER a TOMMY JEANS, předních obchodů a obchodních domů, vybraných internetových obchodech a na stránkách tommy.com.

O společnosti PVH Corp.

Společnost PHV Corp. má více než 135-letou historii a díky budování značek a podniků, které patří mezi nejvýznamnější dědictví Ameriky, je firma jednou z největších oděvních a módních společností na světě. Máme více než 35 tisíc partnerů a spolupracovníků ve více než 40 zemích světa a naše roční tržby přesahují 8 miliard dolarů. Vlastníme ikonické a slavné značky, jako například CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s, Olga a True&Co, jejichž produkty celosvětově prodáváme. Kromě toho prodáváme na základě licencí produkty řady dalších slavných lokálních i mezinárodních značek.

*Značka Speedo je trvale licencována pro Severní Ameriku a Karibskou oblast společností Speedo International, Limited.

O společnosti MERCEDES-AMG PETRONAS Motorsport

Mercedes-AMG Petronas Motorsport je automobilový závodní tým Formule 1 značky Mercedes-Benz. Soutěží ve světovém šampionátu formule 1 FIA Formula OneTM World Championship, který je vrcholným kláním motoristického sportu a každoročním největším sportovním seriálem na světě. S téměř 1 500 pracovníky ve dvou špičkových technologických kampusech ve Spojeném království, tým navrhuje, vyvíjí, vyrábí a účastní se soutěží se závodními vozy a vozidly na hybridní pohon, které pilotují čtyřnásobný světový šampion Lewis Hamilton a jeho týmový kolega Valtteri Bottas. Formule 1 je jedinečná soutěž, náročná jak technicky, tak psychicky, která vyžaduje správnou alchymii nejmodernější technologie, vysoce výkonného managementu a elitní týmové práce, aby přinášela úspěchy na Velkých cenách po celém světě v závodní sezóně od března do listopadu. Tým Mercedes-AMG Petronas Motorsport nastavil v oblasti úspěšnosti na F1TM novou hranici, když vyhrál Mistrovství světa v letech 2014, 2015, 2016 a 2017 jak v kategorii konstruktérů, tak jezdců, a je teprve čtvrtým týmem, který získal čtyři světové tituly.

Originál zprávy si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20180205005786/en/

Kontakty

Společnost Tommy Hilfiger

Baptiste Blanc

Ředitel pro globální komunikaci

E-mail: baptiste.Blanc@tommy.com

Tel: +31 62904 2334

nebo

MERCEDES-AMG PETRONAS Motorsport

Nicola Armstrong

Manažer pro komunikaci

E-mail: narmstrong@MercedesAMGF1.com

Tel: +44 1280 844096

Zdroj: PVH Corp.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

(BW)

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2018 ČTK

30°C

Dnes je neděle 19. srpna 2018

Očekáváme v 15:00 31°C

Celá předpověď