Nová kampaň britského řetězce Iceland informuje o tom, že nedělají rozdíly ve složení svých potravin na různých trzích

foto

Praha 6. září (PROTEXT) -

Britský supermarket Iceland, jednička na trhu mražených potravin, představila novou kampaň "Neděláme rozdíly". V kampani chce upozornit na skutečnost, že potraviny vlastní značky v supermarketech Iceland mají stejné složení v České republice, ve Velké Británii i v dalších 30 zemích světa, ve kterých je Iceland zastoupen.

Iceland tak reaguje na nedávné diskuse v českých médiích, které se zabývaly odlišným složením potravin od různých výrobců v Česku a ve zbytku Evropy. Některé potraviny, které byly v diskusi zmíněny, mají sice stejný obal, zároveň ale mají různé složení. Nová kampaň poukazuje na to, že složení poskytovaných potravin značky Iceland je stejné ve všech jejich prodejnách. Dagmar Zdrhová, marketingová manažerka společnosti Iceland Czech, ke kampani dodává: "Tzv. dvojí kvalita potravin je dnes velké téma. Čeští spotřebitelé se cítí právem podvedeni. U potravin značky Iceland si mohou být jistí, že jejich kvalita je stejná jako ve Velké Británii. Do našich prodejen totiž dovážíme produkty určené pro britský trh. V ČR je pouze opatříme českou etiketou."

Značka Iceland je proslulá svým důrazem na vysokou kvalitu mražených potravin za dostupnou cenu. Jako jeden z prvních supermarketů na světě odstranil z výrobků produkovaných pod vlastní značkou umělá barviva, ochucovadla a konzervanty a při jejich výrobě zakázal používat mechanicky separované maso a modifikované suroviny.

Kampaň "Neděláme rozdíly v kvalitě potravin značky Iceland" byla vytvořena kreativní agenturou LaceUp, která se značkou Iceland spolupracuje již od roku 2012. "V kampani se snažíme téma komunikovat co nejjednodušeji a se silným headlinem. Je to vážné a důležité téma a je skvělé, že se Iceland rozhodl svým zákazníkům komunikovat, že na jejich produkty se mohou vždy spolehnout," říká Pavel Mádl, kreativní ředitel LaceUp. Kampaň byla spuštěna v září tohoto roku.

O Iceland

Společnost Iceland byla založena v roce 1970 ve Velké Británii Malcolmem Walkerem, který je i dnes v jejím čele. V současnosti je jedničkou na britském trhu s mraženými potravinami s více než 25.000 zaměstnanci. V letech 2012 a 2014 společnost Iceland získala ocenění za nejlepšího zaměstnavatele mezi velkými firmami ve Velké Británií. Jen napříč Velkou Británií provozuje téměř 900 prodejen a zároveň je úspěšným exportérem do více než 30 zemí světa. Na českém trhu působí od konce roku 2011, v současné době se zde provozuje šest prodejen. Více informací naleznete na http://www.iceland.cz/.

O LaceUp

LaceUp je pražská kreativní agentura, která se věnuje grafickému designu, reklamě a produkci. LaceUp spadá společně s kreativní agenturou Alltrueism do skupiny MadLove. LaceUp se věnuje také společensky odpovědným aktivitám, dlouhodobě se stará o kampaně Asociace společenské odpovědnosti, spolupracuje s Nadací Neziskovky.cz, Transparency International a vytvořili kampaň pro Srdcerváče. Více na http://laceup.cz/.

Ukázky kampaně "Neděláme rozdíly v kvalitě potravin značky Iceland" (ke stažení zde).

Poznámky pro redaktory

- Grafické materiály kampaně jsou dostupné ke stažení na tomto odkazu.

Kontakt pro media:

Karolína Gumulcová

E-mail: karol@laceup.cz

Tel.: +420 723 771 507

http://laceup.cz/

Reklama

ISSN: 1213-5003 © Copyright 2017 ČTK

15°C

Dnes je pátek 24. listopadu 2017

Očekáváme v 3:00 6°C

Celá předpověď